Російські мита завдадуть серйозного удару українському експорту
Про це пише "КомерсантЪ-Україна".
Видання зазначає, що хоча ставки мит в РФ розрахували відповідно до втрат своїх виробників, для України ускладниться доступ і на ринки Білорусії і Казахстану, які ще не є членами СОТ.
Зокрема, це призведе до скорочення експорту продукції різних галузей економіки України.
"Введення додаткового мита - серйозний удар по нашому експорту. Поки важко прогнозувати, але наші поставки в Росію однозначно суттєво скоротяться", - наголосив президент асоціації "Укркондпром" Олександр Балдинюк.
За його підрахунками, обсяг додаткових платежів може становити приблизно $13,5 млн.
Серед усіх галузей найбільших збитків зазнає вуглевидобувна промисловість
"У нас дуже багато сортового антрациту експортується до Росії. Тому введення мита означає проблеми для вугільної галузі України", - зазначає колишній комерційний директор Sadovaya Group Олександр Мірошник.
Із загального обсягу санкцій в $36,2 млн половину повинні заплатити виробники вугілля - $19,5 млн. Втрат зазнають і виробники флоат-скла, яким такі санкції обійдуться у $3 млн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Росія вводить додаткові мита на українське вугілля, скло і шоколад, - Reuters
А найменше впровадження таких додаткових мит з боку Росії вплине на український цукровий бізнес.
"Російська мито становить €0,33 за 1 кг цукру, що практично робить експорт неможливим. Тому для нас мало що зміниться", - уточнив директор асоціації "Укрцукор" Петро Ярчук.
За даними російського мінекономрозвитку, у 2012-му році з України імпортовано 2 тис т цукру.
Зазначимо, що торік Україна застосувала антидемпінгові заходи щодо поставок такої продукції з Росії.
Нагадаємо, вчора, 9 липня, Росія направила до СОТ повідомлення, в якому заявила, що український автомобільний податок вдарить по російському експорту автомобілів на суму $328 млн, ще $36 млн Росія не дорахується у вигляді податків.
Щоб компенсувати це, РФ залишає за собою право стягувати мита у розмірі €1 за 1 кг українського шоколаду, 15% - на імпорті скла і 54% при імпорті вугілля.