Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Київ та Токіо до 30 грудня повинні залагодити "утилізаційний конфлікт", - СОТ

Київ та Токіо до 30 грудня повинні залагодити
Фото: skoda.autocentre.ua
Якщо Україна і Японія не дійдуть згоди щодо утилізаційного збору на автомобілі протягом двох місяців, Світова організація торгівлі призначить незалежних арбітрів для врегулювання конфлікту.

Про це виданню DW.de розповів керівник інформаційного департаменту СОТ Кіт Роквелл.

За його словами, загалом урегулювання суперечки може тривати до року або навіть до 15 місяців.

"Ми сподіваємося, що сторонам вдасться дійти згоди протягом 60 днів двосторонніх консультацій", - зазначив речник СОТ.

Роквелл каже, що більшість конфліктів між країнами-членами Світової організації торгівлі вдається врегулювати упродовж кількох місяців.

"Таким чином Київ та Токіо мають час для залагодження суперечки до 30 грудня", - додав він. 

Як повідомляв iPress.ua, Японія подала до секретаріату СОТ заявку на проведення консультацій із Україною стосовно введення Києвом спеціального мита на імпорт легкових автомобілів у середу, 30 жовтня. Це перший крок у процедурі оскарження дій України на рівні СОТ.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Автодилери готуються підвищувати ціни: легковики подорожчають на 5,5 тис грн, вантажівки - на 11 тис

В обґрунтуванні свого запиту Японія вказала на те, що дії України не відповідали процедурним вимогам СОТ та порушували угоди організації, зокрема Генеральну угоду про тарифи й торгівлю. Указується також те, що Київ вчасно не поінформував СОТ про введення спецмита і відповідно не надав членам організації достатньо часу для обговорення цього кроку.

13 квітня 2013 року Україна запровадила додаткове мито на імпорт автомобілів, яке становить 6,5% та 13% на авто з двигуном від тисячі до 2200 кубічних сантиметрів. Це рішення діятиме три роки.

ЄС неодноразово критикував Україну за запровадження додаткового мита на імпорт автомобілів. Зокрема Єврокомісія розцінювала цей крок як створення "додаткових торгівельних бар'єрів" у автомобільному секторі та вказувала на те, що він "матиме вкрай руйнівний вплив" на експорт автомобілів із ЄС до України.

Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times