Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Співзасновник BlaBlaCar: Україна не є прибутковим сегментом для компанії

Співзасновник BlaBlaCar: Україна не є прибутковим сегментом для компанії
Ніколя Брюссон. Фото: epravda.com.ua
Співзасновник і керівник BlaBlaCar Ніколя Брюссон розповів, що Україна не є прибутковим сегментом для компанії.

"Дійсно, Україна займає четверте місце за кількістю користувачів. Не за кількістю прибутку, не за кількістю доходу. Україна не є прибутковим сегментом для компанії, але вона являє собою дуже великий майданчик з перспективами зростання і потенціалом. Головна причина - продукт популярний серед населення", - сказав Брюссон в інтерв'ю "Економічній правді".

Окрім того, він прокоментував те, що З листопада 2018 року компанія вводить в Україні плату за свої послуги.

"Все знаходиться тільки на рівні запуску. Щоб зрозуміти, які у нас очікування від українського ринку, потрібно назвати етапи, які компанія повинна пройти після запуску на новому ринку.

Спочатку запускається сама послуга, щоб люди могли з нею ознайомитися і почати її використовувати. Далі запускається система онлайн-платежів, через яку буде відбуватися оплата цієї послуги, відповідно, компанія BlaBlaCar буде отримувати прибуток.

Потім система оплати поширюється далі, коли оплата може відбуватися не онлайн. Саме онлайн-платежі дозволяють монетизувати сервіс і забезпечити безпеку надання послуг. Вже через шість-десять місяців буде зрозуміло, які плани можна будувати з приводу українського ринку. Зараз все на рівні невеликого експерименту", - розповів Брюссон.

BlaBlaCar — найбільша у світі спільнота автомобільних попутників. Станом на вересень 2018 року спільнота попутників BlaBlaCar перевищує 65 млн осіб в 22 країнах світу, щоквартально більше 20 млн осіб здійснюють поїздки з BlaBlaCar. Кількість користувачів, яка користується BlaBlaCar на мобільних телефонах, перевищує 30 млн.

На ринок України BlaBlaCar вийшов на початку 2014 року, купивши український стартап Подорожники.

Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times