Співзасновник BlaBlaCar: Україна не є прибутковим сегментом для компанії
"Дійсно, Україна займає четверте місце за кількістю користувачів. Не за кількістю прибутку, не за кількістю доходу. Україна не є прибутковим сегментом для компанії, але вона являє собою дуже великий майданчик з перспективами зростання і потенціалом. Головна причина - продукт популярний серед населення", - сказав Брюссон в інтерв'ю "Економічній правді".
Окрім того, він прокоментував те, що З листопада 2018 року компанія вводить в Україні плату за свої послуги.
"Все знаходиться тільки на рівні запуску. Щоб зрозуміти, які у нас очікування від українського ринку, потрібно назвати етапи, які компанія повинна пройти після запуску на новому ринку.
Спочатку запускається сама послуга, щоб люди могли з нею ознайомитися і почати її використовувати. Далі запускається система онлайн-платежів, через яку буде відбуватися оплата цієї послуги, відповідно, компанія BlaBlaCar буде отримувати прибуток.
Потім система оплати поширюється далі, коли оплата може відбуватися не онлайн. Саме онлайн-платежі дозволяють монетизувати сервіс і забезпечити безпеку надання послуг. Вже через шість-десять місяців буде зрозуміло, які плани можна будувати з приводу українського ринку. Зараз все на рівні невеликого експерименту", - розповів Брюссон.
BlaBlaCar — найбільша у світі спільнота автомобільних попутників. Станом на вересень 2018 року спільнота попутників BlaBlaCar перевищує 65 млн осіб в 22 країнах світу, щоквартально більше 20 млн осіб здійснюють поїздки з BlaBlaCar. Кількість користувачів, яка користується BlaBlaCar на мобільних телефонах, перевищує 30 млн.
На ринок України BlaBlaCar вийшов на початку 2014 року, купивши український стартап Подорожники.