Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Україна і Туреччина домовилися про розробку трьох моделей літаків

Україна і Туреччина домовилися про розробку трьох моделей літаків
Фото: pavlonews.info
Україна і Туреччина домовилися про спільну розробку трьох моделей літаків на базі нинішніх "Антонових".

"Ми домовилися про партнерство в авіабудуванні та розвитку космічних технологій. Разом з Туреччиною Україна готова розробляти і виробляти нові пасажирські і транспортні літаки на базі ДП "Антонов". Це, зокрема, розробка і виробництво пасажирського літака TAN-158 на базі літака Ан-158; транспортного літака для турецької сторони на базі літака Ан-178; літака для турецької сторони на базі літака Ан-70", - повідомила прес-служба віце-прем'єра Геннадія Зубка, який у п'ятницю очолив українську делегацію на десятому засіданні міжурядової українсько-турецької комісії з торговельно-економічних питань.

Переговори між держпідприємством "Антонов" і Turkish Aerospace Industries про розробку літака на базі Ан-158 почалися влітку 2013 року. У жовтні того самого року тодішній президент Віктор Янукович показував Реджепу Ердогану літак Ан-158.

Літак Ан-158 призначений для перевезення до 99 пасажирів на відстані до 3000 км. Розроблений на базі регіонального реактивного літака нового покоління Ан-148. Літак здійснив свій перший політ 28 квітня 2010 року.

Літак Ан-178 є транспортною версією пасажирського Ан-158. Він може виконувати всі основні завдання транспортного літака, серед яких - матеріально-технічне забезпечення, парашутне десантування вантажів на платформах, перевезення хворих, транспортування техніки, доставка устаткування і двигунів. Літак здійснив свій перший політ 7 травня 2015 року.

Літак Ан-70 також є однією з новинок "Антонова". Він здатен перевозити до 300 десантників або 47 тонн вантажів. Літак здійснив свій перший політ 16 грудня 1994 року.

Нагадаємо, що індійська компанія Reliance Defence Limited і український ДП Антонов 27 квітня підписали меморандум про партнерство з метою реалізації на ринку Індії літаків різного призначення на основі Ан-148 / Ан-158.

Відзначимо, що більше 25 американських компаній співпрацюють з ДП "Антонов" в авіаційній сфері.

 

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян