Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Відтепер автоперевізники самі можуть встановлювати ціни на проїзд

Відтепер автоперевізники самі можуть встановлювати ціни на проїзд
Фото: kiev.vgorode.ua
Кабінет міністрів України скасував державне і муніципальне регулювання тарифів на пасажирські перевезення, крім залізничних відповідно до постанови №240 від 25 березня.

Про це повідомляє "Інтерфакс".

Відповідно до поставнови Кабміну №1548 від 25 грудня 1996 року "Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)", вилучається норма про те, що органи державної виконавчої влади та виконавчі органи міськрад встановлюють тарифи на перевезення пасажирів і багажу автобусами, які працюють у звичайному режимі руху, в приміському та міжміському, внутрішньообласному сполученні.

Також відмінили норму про те, що обласні, Київська, міські державні адміністрації, виконавчі органи Львівської і Криворізької міськрад регулюють (встановлюють) тарифи на перевезення пасажирів і вартість проїзних квитків у міському пасажирському транспорті: метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі (це ті, що працюють в звичайному режимі руху).

За інформацією, прохання про невідкладний перегляд тарифів на міські, приміські та міжміські внутрішньообласні автобусні маршрути піднімалося ще в березні. Зокрема, автоперевізники просили Мінінфраструктури узгодити тарифи до економічно обґрунтованого рівня.

У відповідь міністр інфраструктури Андрій Пивоварський зазначив, що написав листа з проханням до кінця 2015 року ввести мораторій на регулювання тарифів на внутрішньообласні перевезення облдержадміністраціями та міськрадами. Однак додав, що можливість повного скасування контролю над ціноутворенням у сфері пасажирських перевезень не розглядається.

У квітні Антимонопольний комітет України надав Міністерству інфраструктури обов'язкові для розгляду рекомендації, щоб не допустити необґрунтованих тарифів на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.

Як повідомляв iPress.ua, 23 лютого Міністерство інфраструктури України ініціювало модернізацію тарифоутворення в "Укрзалізниці".

Нагадаємо, Україна попросила Литву подарувати старі електрички. Вони дозволять "Укрзалізниці" поліпшити транспортне сполучення в Полтавській, Рівненській, Волинській, Тернопільській, Львівській та Харківській областях.

Станом на початок січня "Укрзалізниця" мала у своєму розпорядженні парк з більш ніж 2400 тепловозів і 1500 електровозів.

Дугін розповів, як зруйнувати Захід зсередини. Такер Карлсон і
Дугін розповів, як зруйнувати Захід зсередини. Такер Карлсон і "путінський Распутін" залізли у вітальню США – Джулія Девіс
Ситуація на східному фронті. Часів Яр, Сіверськ та можливість наступу на Харків та Суми – Frontelligence Insight та Дара Массіко
Ситуація на східному фронті. Часів Яр, Сіверськ та можливість наступу на Харків та Суми – Frontelligence Insight та Дара Массіко
росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте, чи надовго? – Мік Раян
росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте, чи надовго? – Мік Раян
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер