Вийшов перший Linux для "розумних" автомобілів
Організація Linux Foundation оголосила про вихід першого випуску відкритої платформи Automotive Grade Linux (AGL), яку виробники автомобілів зможуть використовувати для створення додатків, які контролюють мультимедійну систему або приладову панель авто.
За словами розробників з Linux Foundation, відкрита платформа AGL являє собою спеціалізований дистрибутив Linux, оптимізований для автомобільних додатків. Виробникам буде потрібно адаптувати під нього апаратне забезпечення, додати користувацькі функції і забезпечити довгострокову підтримку.
Як повідомив виданню eWEEK керівник проекту Automotive Grade Linux Ден Коші, AGL підтримує взаємодію з бортовими мережами стандарту CAN (Controller Area Network) і створення інтерфейсів на HTML5 і JavaScript. За його словами, еталонна платформа побудована на технологіях проекту Tizen.
ЧИТАЙТЕ: Натільні ґаджети - примха чи майбутнє?
"Спільнота також працює над широкою інфраструктурою для інтеграції з іншими пристроями і хмарними сервісами", - додав Коші. Він пообіцяв, що у наступних версіях платформи її функціональність розширюватиметься.
"Відкритість та співробітництво є ключем до прискорення розробки загальної стандартизованої автомобільної платформи, за допомогою якої галузь зможе швидше втілити в життя свої задуми щодо створення "розумних авто", - сказав Коші.
Зображення: geeky-gadgets.com
До першої версії платформи увійшов великий набір прототипів стандартних додатків, серед яких є функції мультимедійного програвача, домашнього екрану для штатної магнітоли, картографічного сервісу Google Maps, а також можливості читання новин і підключення телефонів до автомобільної електроніки через Bluetooth.
Представники проекту уточнюють, що йдеться не тільки про інформаційно-розважальні можливості. За їхніми словами, на базі AGL можна створювати програмні рішення, які взаємодіють з панеллю приладів, системами клімат-контролю, електронними помічниками тощо.
Проект AGL, створений за ініціативи організації Linux Foundation, офіційно стартував у вересні 2012 року і зараз залучив 32 учасники, серед яких є автовиробники Toyota, Nissan, Hyundai і Jaguar, виробники чіпів Intel, Nvidia, Texas Instruments і Renesas Electronics, виробники електроніки LG, Samsung і Panasonic, а також інші компанії.
Цього року системи інтеграції автомобіля з смартфоном представили Apple та Google.