Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Євросоюз витрать €380 млн на потужні морські "ворота" у Бельгії

Євросоюз витрать €380 млн на потужні морські
Фото: gidtravel.com
У північній Бельгії біля Антверпену будують найбільший у світі морський порт. Гігантські інвестиції дозволять місту з населенням майже 500 тис осіб зміцнити позиції "воріт Європи", через які проходитимуть товари, імпортовані в ЄС з різних країн світу.

У 1873-1943 роках лінія Red Star перевезла більше 2 мільйонів пасажирів з Антверпена до США. Це були в основному бідні люди з Європи, які хотіли реалізувати свою американську мрію за океаном.

Тепер же той самий порт, де мігранти прощалися зі Старим континентом, стане важливим пунктом у розвитку торгівлі ЄС з трансатлантичними партнерами, особливо коли дійде до підписання угоди про вільну торгівлю ЄС і США. Європейська Комісія запланувала на цей рік провести переговори з Вашингтоном щодо цього питання. Цілком можливо, що найближчими місяцями сторонам вдасться завершити переговори з Канадою.

У минулому році ЄС вдалося погодити це питання з Колумбією, Перу, а також шістьома країнами Центральної Америки. Якщо Євросоюзу вдасться підписати усі угоди, то ВВП Євросоюзу збільшиться на 2%, що дорівнює новому приєднанню до ЄС такої країни як Данія чи Австрія.

Порт Антверпен, другий за величиною в Європі після Роттердама, є одним з головних центрів Транс-європейської транспортної мережі. Величезні інвестиції, які становитимуть €382 млн, майже на половину фінансує Європейський інвестиційний банк.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Залізничний Шовковий шлях із Китаю в Європу

Будівництво порту на річці Шельда, що впадає у Північне море, потребує 20 тисяч тонн сталі. Будівельники говорять, що це у три рази більше, ніж використали для будівництва Ейфелевої вежі в Парижі.

Порт, до якого приходитимуть найбільші у світі судна з товарами, буде півкілометра завдовжки, що дорівнює 28 встановленим бампер до бампера автобусів. Ширина доку дорівнюватиме ширині автобану із 19 смугами.

Перший порт на лівому березі Шельди, який і досі функціонує, відкрили у 1979 році, однак він занадто малий, аби прийняти великі судна з важким багажем.

У порту Антверпен працює майже 150 тисяч осіб, щорічно через нього проходить близько 180 млн тонн вантажів. Морський транспорт є життєво важливим для економіки, оскільки понад 90% товарів у світі перевозять морем.

У стратегії Європейської комісії "Транспорт 2050" порти ЄС називають "воротами" на європейські ринки. Завдяки інвестиціям новий порт в Антверпені зміцнить свої позиції і, безумовно, стане одним із найважливіших "воріт Європи".

За матеріалами: Gazeta Wyborcza.

росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман