Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Погані дороги - запорука економічного добробуту країни

Погані дороги - запорука економічного добробуту країни
Фото: transkarpatia.net
Кому вигідні розбиті дороги? Що дає понівечена дорожня інфраструктура державі та народу? Про це у ЖЖ розмірковує блогер Андрій Кондратьєв.

Ось ми завжди тільки жаліємося. Кричимо на кожному шляху, що жити нестерпно. Сумнозвісне покращення також згадуємо, але слона поруч не помічаємо. Саме так, покращення вже кілька років поруч з нами, а з блакитними воно дуже швидко наближається. Про що це я? А про дороги! Чим гірший стан наших доріг - тим ближча Україна до економічного процвітання. Звучить недолуго, але давайте розкладемо все по полицях.

Створення робочих місць.

Погані дороги потребують регулярного обслуговування. А хто їх обслуговує? Правильно, люди! І ці люди працюють, отримують гроші, годують свої сім"ї. Гроші витрачають на товари та послуги, частина з них надходить державі у вигляді податків. Ось так і зростає внутрішня казна України. Тут логіка проста: хороші дороги => менше робітників => більше безробіття => менше грошей надходить до держбюджету => тотальна криза і високий рівень смертності. Тому скажімо ПР "дякую!" за розбиті шляхи, продовжуйте в тому ж дусі!

Розвиток великого бізнесу.

Для латання автошляхів, окрім людей, потрібні ще сировина й устаткування. Компанії-підрядники отримують величезні замовлення на виготовлення бітуму, щебеню, асфальту тощо. І обіг коштів у цих компаніях йде на мільярди.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Світовий банк позичить Україні $450 млн на дороги

Неважко тут підрахувати, скільки отримає держава прибутку у вигляді ПДВ. Взагалі, ПДВ — найзначніший за обсягом з усіх податків, які нараховуються в Державний бюджет (39,7% від загальних доходів держбюджету за 2008 рік, 35,7% у 2007 році). Це найбільше за обсягом джерело доходів держави, і якби не ПР та їх дороги, скільки б грошей не дійшло у бюджет? Тоді криза торкнулася б кожного. Отож, скажімо дружно ПР дякую!

Розвиток малого бізнесу.

Поганим дорогам дуже раді підприємці малого бізнесу, особливо ті, котрі працюють у сфері ремонту автомобілей, торгівлі автодеталями, продажу палива і тому подібне. Тільки уявіть, що робили б працівники шиномонтажу? Сиділи б, і у стелю плювали. Скільки б їх збанкрутувало? Можливо були б самогубства, бо не всі можуть адекватно пережити крах та грошові ями... Те саме стосується і тих, хто займається продажом автодеталей. А заправки? Чим більше ям на дорогах, тим більша витрата палива. І якщо продовжити логічний ланцюжок, то отримаємо: збільшення витрат автомобілістів => збільшення прибутку заправок => збільшення виплати ПДВ => збільшення економічної стабільності. Комусь стане жаль водіїв, але у них насправді все в шоколаді - якщо є гроші на дорогі автівки, то і на бензин є. Вони ж знали, на що йдуть, купуючи авто. Славімо ПР та їх внесок в руйнування доріг!

Зменшення витрат з держбюджету.

Для прокладання абсолютно нових доріг потребується дуже велика кількість грошей. Така кількість, що витративши їх, влада залишила б з носом пенсіонерів, інвалідів, дітей, молодих матерів. Усі помирали б від голоду та злиднях, зате їздили б на рівних дорогах. Чи може Партія, яка чує кожного Громадянина України і піклується про всіх, таке допустити? Ні в якому разі!

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ремонт доріг Донеччини обійдеться дорожче, ніж у 9-ти областях за 4 роки

На латання доріг йде грошей значно менше, ніж на їх нове будування, тому для людей більше залишається. І хто б що не казав, так і має виглядати турбота Провідної Партії про свій народ!

Підвищення безпеки.

Якби ми йшли б шляхом "загнівающєго запада", то по нашим вулицям автівки просто б літали, збивали невинних бабусь, дітей... А Партія завжди дбає про нашу безпеку! Насправді тільки ями на дорогах змушують автомобілістів гальмувати, рухатись повільно. Навіть величезні штрафи на них так не діяли б. Наша безпека - це найголовніше разом з економічним добробутом для нашої Партії. Хто тепер наважиться сказати, що Вони про нас не думають? Інші - ні, ПР - так!

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Європі подорожчають платні дороги

Як ми бачимо, ями, котрі знаходяться на дорогах за підтримки ПР, є важливою бюджетоутворуючою одиницею. А попередники хотіли знищити цю галузь. І не важко зрозуміти, що повне знищення автошляхів виведе нашу країну у двадцятку найбагатших, як це і обіцяв наш Цар і Бог. Головне, щоб це зрозумів і народ. І на виборах проголосував правильно, заради нашого майбутнього, зарадинаших наших дітей!

P.S. Тепер, думаю, вам зрозуміла суть цієї картинки:

Оригінал: keedhost.livejournal.com

росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте чи надовго – Мік Раян
росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте чи надовго – Мік Раян
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер