Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Авіаційні правила" поки не вступатимуть в дію: Мін'юст пропонує провести громадські обговорення

Фото: Volkov / spotters.net.ua
Міністерство юстиції України призупинило набуття чинності наказу Державної авіаційної служби щодо експлуатацію повітряних ліній, який викликав значний резонанс.

Про це йдеться у повідомленні прес-служби Міністерства юстиції.

"Наказ Державної авіаційної служби від 24 жовтня 2014 року № 686 "Про затвердження Авіаційних правил "Порядок надання і анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній", яким Міністерством юстиції 13 листопада 2014 року присвоєно № 1440/26217, на сьогодні не набув чинності, оскільки він не включений до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів та не опубліковано в інформаційному бюлетені "Офіційний вісник України", - йдеться в повідомленні.

У відомстві також уточнили, що на сьогодні процедура державної реєстрації зазначеного нормативно-правового акту не завершена, враховуючи вимоги законодавства.

Цей документ ще повинен пройти правову експертизу на відповідність його Конституції та законодавству України, Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року і протоколами до неї, міжнародними договорами України.

"У зв'язку з надходженням численних звернень від суб'єктів господарювання, а також інших зауважень Міністерство юстиції звернулося до Міністерства інфраструктури та Державної авіаційної служби з пропозицією провести відкриті громадські обговорення щодо наказу Державної авіаційної служби від 24 жовтня 2014 року № 686 "Про затвердження Авіаційних правил "Порядок надання і анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній".

Як повідомляв іPress.ua, на початку листопада Державіаслужба оприлюднила наказ про нові правила надання авіакомпаніям прав на експлуатацію повітряних ліній - міжнародних і внутрішніх.

Лоу-кост компанії, а саме Wizz Air, угледіли в них монополізацію авіаперевезень. Зокрема, нарікання викликала норма документа, згідно з якою перевізники зобов'язані назвати кінцевих власників, які, згідно з новими правилами, повинні бути громадянами України.

Через це Wizz Air навіть погрожував, що піде з українського ринку, але згодом в компанії заявили, що залишаються.

росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте чи надовго – Мік Раян
росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте чи надовго – Мік Раян
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер