Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Через митницю в Україні зростають ціни на бензин

Через митницю в Україні зростають ціни на бензин
Фото: iPress.ua
У деяких областях України через проблеми з митним оформленням нафтопродуктів зросли ціни на паливо.

Як повідомляє консалтингова компанія "А-95", через проблеми з розмитненням ціни на бензин А-95 у Херсонській, Миколаївській, Одеській та Запорізькій областях з 1 листопада зросли в середньому з 11,01 до 11,19 копійок за літр.

"Нафтобізнес передбачає швидкий оборот суттєвих коштів, до того ж трейдери працюють загалом із залученням кредитів. Кредитні ставки і так останнім часом рекордно зросли, що в комплексі із затримками на митниці змусить імпортерів підвищувати ціни на свій продукт", - цитує слова гендиректора компанії "А-95" Сергія Куюна "Коммерсантъ-Украина".

Зазначимо, що, за даними НБУ, середня відсоткова ставка за банківськими кредитами в Україні з 1 жовтня по 12 листопада зросла з 13,6% до 23,4%.

Підпишіться на наш новий телеграм-канал iPress | Міжнародна преса українською де ми трохи виходимо за рамки і показуємо більше, ніж на сайті. Ставайте частиною розумної спільноти!

Як повідомляв iPress.ua, компанія "Ромпетрол-Україна" заявила про те, що з початку місяця нафтопродукти не можуть пройти митне оформлення.

"Митники виявили бажання зробити відбір проб з метою підтвердження якості бензину, але з невідомих причин не роблять цього і не приймають декларації, затягуючи процес митного оформлення палива", - повідомив генеральний директор компанії Андрій Кузьменко.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 20% українського ринку нафтопродуктів – фальсифікат

Він заявив, що через це на Херсонській нафтобазі виникло затоварювання бензинами. Так, на оформлення чекають 10 тис т преміального бензину А-95, виробництва НПЗ Petromidia (Констанца, Румунія).

Але цю інформацію спростовують в прес-службі Держмитниці. За даними відомства, зараз державна лабораторія перевіряє паливо Rompetrol на предмет правильності декларування.

"Декларацію у них взяли 7 листопада, зразки відібрано, йдуть дослідження", - заявили у прес-службі Держмитниці.

Втім, за даними видання, проблеми з розмитненням виникли і в інших компаній - Socar Energy Ukraine, КЛО та "Галнафтогаз" (мережа АЗС ОККО), але їх представники ситуацію не коментують.

Як повідомило джерело в "Галнафтогазі", йдеться про невелику партію нафтопродуктів, розмитнення якої затримали на тиждень. У той час як зазвичай паливо оформляється протягом двох-трьох днів.

"Із сотні імпортерів не менше половини зараз відчувають проблеми, тільки ніхто особливо не схильний говорити на цю тему, вважаючи за краще вирішувати ці складності індивідуально і без скандалів", - пояснив директор роздрібної компанії з торгівлі нафтопродуктами "Донецькойлсервіс" Віктор Мартиросян.

"Труднощі – через брак грошей"

Такі дії митниці виникли через проблеми з наповненням держбюджету, вважає джерело в міністерстві енергетики та вугільної промисловості.

"Судячи з інформації, яку нафтотрейдери отримують від митниці, від відомства вимагають різко збільшити обсяг митних надходжень. І у відомстві використовують кожну можливість, що дозволяє оформити вантажі за більш високою ціною, щоб отримати більший ПДВ, а також за схемами, що дають можливість відшкодовувати податок на додану вартість як можна пізніше", - пояснив співрозмовник видання.

Нагадаємо, раніше також повідомлялось про те, що органи Держмитслужби призупиняли оформлення імпортних бензинів з 19 по 23 жовтня. Тоді така проблема виникла у ОККО, WOG, "Паралель", "Асі-ойл", "КЛО" та інших великих постачальників палива.

Фахівці Асоціації операторів ринку нафтопродуктів України вважають, що затримки в оформленні імпортних бензинів можуть створюватися для подальшого впровадження на ринок спецімпортера, що володіє ексклюзивним правом оформлення на митниці.

Тарифний бліц. Чому Трамп так швидко змінив свою позицію – Wall Street Journal
Тарифний бліц. Чому Трамп так швидко змінив свою позицію – Wall Street Journal
Параноя Кремля – британські шпигуни. Історія і сьогодення – Ірина Бороган та Андрій Солдатов
Параноя Кремля – британські шпигуни. Історія і сьогодення – Ірина Бороган та Андрій Солдатов
Роздуми зі Стамбула. Як Ердоган нейтралізував протести – Тімоті Еш
Роздуми зі Стамбула. Як Ердоган нейтралізував протести – Тімоті Еш
Перемога у промисловій війні: порівняння росії, Європи та України 2022-2024. Частина І – RUSI
Перемога у промисловій війні: порівняння росії, Європи та України 2022-2024. Частина І – RUSI
Не якщо, а коли. Китай може розпочати вторгнення на Тайвань у найближчі пів року – видання
Не якщо, а коли. Китай може розпочати вторгнення на Тайвань у найближчі пів року – видання "1945"
Бойові дії тривають, змінюються їхні форми. росіяни відчувають дедалі серйозніші проблеми з мобілізацією – Том Купер і Дональд Гілл
Бойові дії тривають, змінюються їхні форми. росіяни відчувають дедалі серйозніші проблеми з мобілізацією – Том Купер і Дональд Гілл
Шлях вперед: чому безпілотники зі штучним інтелектом не захопили поле бою. Принаймні поки що – Бенджамін Кук та Том Купер
Шлях вперед: чому безпілотники зі штучним інтелектом не захопили поле бою. Принаймні поки що – Бенджамін Кук та Том Купер
путін не веде переговори про мир. Він сміється з Америки – Ендрю Чахоян
путін не веде переговори про мир. Він сміється з Америки – Ендрю Чахоян