Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Експорт українських автомобілів до Росії подорожчав на 30%

Експорт українських автомобілів до Росії подорожчав на 30%
Фото: autocentre.ua
Українська автотехніка у Російській Федерації з 1 вересня 2012 року подорожчала на 10-30%, як наслідок запровадження утилізаційного збору на окремі види колісних транспортних засобів.

Про це заявив у вівторок, 4 вересня, віце-президент Асоціації автовиробників України "Укравтопром" Юхим Хазан.

"Вартість легкового автомобіля (без ПДВ), що імпортується в Росію, подорожчає на 10-12% (Запорізький та Черкаський автозаводи - ред). Одночасно вантажівки та малотоннажні фургони, вантажівки, що виробляються Кременчуцьким автозаводом, ЛАЗом, ЗАЗом, корпорацією "Богдан", подорожчають набагато більше - максимально до 30% (без ПДВ), а автобуси українських автовиробників подорожчають на 10-16%", - зазначив він.

За словами експерта, вищезгадані захисні заходи російської сторони істотно позначаться на обсягах реалізації експорту українського автопрому в Російську Федерацію, адже він частково втратить свою конкурентоспроможність через підвищення ціни.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україна все ж платитиме Росії утилізаційний збір

"Українські автовиробники можуть компенсувати ці втрати збільшенням обсягів продажу на внутрішньому ринку. І це за умови запровадження аналогічних заходів урядом України щодо автотехніки, яка імпортується", - сказав Хазан та зазначив, що близько третини обсягу всієї української автотранспортної техніки експортується саме у Російську Федерацію.

Він також нагадав, що сьогодні на внутрішньому ринку автомобілі, вироблені в Україні, займають близько 20-22% загального обсягу.

Віце-президент "Укравтопрому" також звернув увагу на одну обставину: 23 серпня Росія стала членом СОТ. У зв'язку з цим ставка митного збору на імпортовані автотранспортні засоби у Росії зменшилася з 30% до 25%.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Око за око: Азаров хоче ввести утилізаційний збір на російські машини

"Запровадження утилізаційного збору стало свого роду компенсаційним заходом для стратегічних інвесторів російського автопрому. У зв'язку з цим, оцінюючи ситуацію на українському авторинку, зазначу: він був завжди більш відкритим для імпорту, ніж російський. Сьогодні імпортне мито на автомобілі в Україні (після вступу країни до СОТ) становить 10% (у Росії - 25%)", - резюмував Хазан.

Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за "таємничу загадку" – Ендрю Міхта
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Проєкт
Проєкт "День із командою Королів" Betking Foundation серед фіналістів конкурсу "Партнерство заради сталого розвитку – 2025"
Порожні запобіжники. Гарантії безпеки України опинилися в руках путіна – Ед Арнольд
Порожні запобіжники. Гарантії безпеки України опинилися в руках путіна – Ед Арнольд
Ракета Hellfire у кожному дворі. До чого веде демократизація виробництва керованих боєприпасів – Бенджамін Кук
Ракета Hellfire у кожному дворі. До чого веде демократизація виробництва керованих боєприпасів – Бенджамін Кук