Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Електромобілі шкодять екології більше, ніж звичайні авто

Електромобілі шкодять екології більше, ніж звичайні авто
Фото: AFP
Електромобілі можуть становити ще більшу небезпеку для довкілля, ніж звичайні авто. Про це свідчить нове дослідження, яке оприлюднив Норвезький університет наук і технологій.

Вчені у дослідженні вивчили вплив на навколишнє середовище процесу виготовлення та експлуатації звичайних авто та електромобілів.

Заводи, на яких виробляють електромобілі, викидають більше токсичних відходів, ніж виробники звичайних авто.

Співавтор дослідження професор Андерс Хаммер Сторман пояснив, що виробництво електромобіля завдає більшої шкоди навколишньому середовищу, ніж виготовлення звичайного авто. Під час збірки електромобілей підприємство викидає вдвічі більше парникових газів, ніж складаючи звичайне авто.

Крім цього, окрему небезпеку становить виробництво акумуляторів та електромоторів, оскільки потребує більшої кількості токсичних речовин нікелю, міді та алюмінію, які збільшують ризик окислення ґрунту.

За словами Стормана, у багатьох факторах впливу на виникнення кислотних дощів, смогу, токсичності екосистеми та скорочення природних ресурсів електромобілі потенційно більш небезпечні, ніж звичайні автомобілі.

У дослідженні йдеться, що викиди парникових газів значно збільшуються, якщо для вироблення електроенергії, яка живить електромобіль, використовують не низьковуглецеве вугілля або альтернативне паливо, а звичайне вугілля.

Тим не менш, у деяких випадках електромобілі все ж корисні, зазначили вчені.

Вчені зазначили, що якщо електромобіль живиться електроенергією, яку виробляють з низьковуглецевого вугілля або за допомогою альтернативних джерел енергії, то електромобіль може допомогти зменшити викиди парникових газів. Зокрема у Європі, де електроенергія виробляється за допомогою різних типів палива, використання електромобілів є виправданим і шкодить навколишньому середовищу менше ніж авто з двигуном внутрішнього згорання.

За матеріалами BBC.

Дугін розповів, як зруйнувати Захід зсередини. Такер Карлсон і
Дугін розповів, як зруйнувати Захід зсередини. Такер Карлсон і "путінський Распутін" залізли у вітальню США – Джулія Девіс
Ситуація на східному фронті. Часів Яр, Сіверськ та можливість наступу на Харків та Суми – Frontelligence Insight та Дара Массіко
Ситуація на східному фронті. Часів Яр, Сіверськ та можливість наступу на Харків та Суми – Frontelligence Insight та Дара Массіко
росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте, чи надовго? – Мік Раян
росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте, чи надовго? – Мік Раян
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер