У Німеччині з'явилась комп'ютерна гра про життя євреїв під час Голокосту
Принцип гри простий: користувач може вільно пересуватись у задній частині будівлі. Гра обмежується лише одним днем із життя Анни Франк – 20 жовтня 1942 року. Юзер сам вирішує, чим займатися Анні Франк – вчитись, робити домашні завдання або щось записувати до щоденника.
“Мені йдеться не про те, щоб когось розважити. Я хочу емоцій. Гравець має на собі відчути, як це воно – сімом особам мешкати на 50 кв м. Тому на перший план виходять соціальні стосунки”, – каже Кіра Резарі.
Він не вважає, що, створивши свою комп’ютерну гру, тривіалізував життя дівчинки.
“Говорячи про комп’ютерні ігри, багато хто думає передусім про розваги, але вони можуть значно більше, ніж тільки розважати”, – пояснив Резарі.
На його думку, комп’ютерні ігри можуть також передавати почуття. “У фільмах і книжках теж порушуються складні теми. Чому такі теми не можна порушувати і в іграх, створених для комп’ютера?” – запитує він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українці були таким ж садистами, як есесівці, - розмова із останнім в'язнем Треблінки
Але, коли автор говорить про свій проект, присвячений долі Анни Франк, він все ж таки уникає поняття “комп’ютерна гра” і називає його “інтерактивним досвідом”.
Нагадаємо, що "Щоденник Анни Франк" це історія 13-річної дівчинки про переховування від нацистського режиму її сім'ї.
1934-го року єврейська родина Франків переїхала до Нідерландів із Німеччини, де до влади прийшли нацисти. Анні тоді було п’ять років. 1940-го року гітлерівські війська окупували й сусідню країну. Аби врятуватись, родина переховувалась в підпіллі. 12 червня 1942 року Анна Франк почала вести щоденник про життя в схованці на вулиці Прінсенграхт 263 в Амстердамі і робила у ньому записи до 1 серпня 1944 року. Через три дні гестапо забрало всю її родину. Анна померла у концтаборі Берген-Бельзен.
“Щоденник Анни Франк” перекладено 55-ма мовами.
За матеріалами: Deutsche Welle