Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Європейські авіакомпанії зазнають рекордних збитків

Європейські авіакомпанії зазнають рекордних збитків
Фото: immigrant-press.ru
Міжнародна асоціація повітряного транспорту IATA повідомила, що збиток європейських авіакомпаній у поточному році становитиме $1,2 мільярда.

Про це представники ІАТА заявили у повідомленні асоціації вчора, передає Центр транспортних стратегій.

За даними ІАТА, у червні очікували, що збитки становитимуть на $100 млн меншу суму.

Представники асоціації зазначили що, європейські авіаперевізники потерпають від економічної кризи, високих податків, недостатньо ефективного управління інфраструктурою і повітряним рухом, а також від обтяжливого регулятивного середовища.

IATA прогнозує, що глобальний прибуток авіакомпаній у 2012 році становитиме до $4,1 мільярда доларів, що значно більше, ніж прогнозували у червні, коли очікування становили $3 мільярди доларів.

Але прибуток все одно буде нижчим, ніж у минулому році, коли він сягнув $8,4 мільярда.

Найбільш важливим фактором зменшення рентабельності авіакомпаній є ціна на авіаційне паливо, яка за останні два роки збільшилася майже на 40%. Будь-яке підвищення ціни нафти автоматично означає великі втрати для авіаперевізника.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Переліт закордон: лоукост в українських аеропортах

Експерт авіаринку Себастьян Гощінарек з BBSG зауважив, що погіршення фінансових результатів авіакомпаній викликане скороченням кількості пасажирів та їх переходом на більш дешевий сегмент.

"Менше людей почали їздити у відпустку, інші відмовилися від польоту в бізнес-класі, який для європейських авіаліній був основним джерелом доходу", - констатує експерт.

За його словами, європейські авіалінії зіткнулися з проблемою відсутності конкурентоспроможності у відношенні до інших країн. Як приклад Гощінарек наводить вимогу ЄС щодо торгівлі викидами CO2.

Цілком можливо, що низка європейських авіакомпаній незабаром може оголосити про банкрутство. Але це не стосується великих перевізників, а тільки більш дрібних.

У той же час в Європі спостерігають дуже агресивну експансію дешевих авіаперевізників, що змушує інші авіакомпанії знижувати ціни.

Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом
Допомога США Ізраїлю викликає іронію та критику. Проте доля допомоги поки невизначена – Wall Street Journal
Допомога США Ізраїлю викликає іронію та критику. Проте доля допомоги поки невизначена – Wall Street Journal
Чи дійсно США прихильні до України? Вимоги до обстрілів російських НПЗ – збочення – The Hill
Чи дійсно США прихильні до України? Вимоги до обстрілів російських НПЗ – збочення – The Hill
Як кремлівські агенти скуповують політиків Європи та США. Та чи є протидія – огляд ЗМІ
Як кремлівські агенти скуповують політиків Європи та США. Та чи є протидія – огляд ЗМІ