Armani, Bulgari, Nobu: дорогі бренди освоюють готельний ринок
Nobu Hospitality є останньою компанією, що вирішила приєднатися до цього тренду. Це організація, яка стоїть за спиною глобальної мережі японських ресторанів Nobu, і вже у жовтні вони розпочали приймати замовлення на бронювання номерів у першому в історії Nobu Hotel, який планують відкрити в Caesars Palace у Лас-Вегасі в січні 2013 року.
Незабаром мають також відкритися готелі в Ер-Ріяді, Лондоні, Бахрейні та країнах Карибського басейну.
Харчування буде в центрі уваги. Готель у Вегасі міститиме найбільший за площею ресторан компанії - на 12 тис квадратних футів. Клієнтам запропонують меню Nobu та обслуговування номерів 24/7, а кухня (відчинена на сніданок і обід) пропонуватиме більше продуктів, в тому числі зелений чай і вафлі, та інші суто японські страви. Головна справа, однак, полягає у тому, що готель допомагатиме компанії залучати більше нових клієтів.
Nobu hotel. Фото: edition.cnn.com
"Кожного, хто заходить в ресторан Nobu, ми хочемо перетворити у постійного клієнта для свого готелю, - розповідає Тревор Хорвелл, виконавчий директор Hospitality Nobu. - Як тільки ми відкриємось, ми хочемо, щоб це правило запрацювало також і навпаки".
Хорвелл каже, що план пробитися в готельній індустрії народився через той факт, що в багатьох інших готельних мережах, які можуть похвалитися співпрацею з Nobu, ресторан є одним з найпривабливіших речей для клієнта.
"Ми зрозуміли, що ми розбудовуємо бренди інших готелів, коли насправді ми повинні розбудовувати наш власний бренд", - каже він.
Nobu hotel. Фото: edition.cnn.com
Готелі стали великим бізнесом для люксових брендів. Armani, Baccarat, Bulgari і Missoni зробили власний перехід до галузі, яка номінально, здавалося б, є маловідомою для них.
"Готелі є чудовим способом продемонструвати дизайнерську ідентичність бренду, і спроектувати спосіб життя, який виходить за рамки традиціної продукції бренду", - зазначає Сільвіо Урсіні, виконавчий віце-президент Bulgari Hotels & Resorts.
Bulgari Hotels імітує ексклюзивність свого бренду, обмежуючи пропозицію своїх готельних номерів. Тут нагадують гостям свою історію, демонструючи поєднання сучасної і класичної італійської архітектури, і використовують старовинний дизайн Bulgari для створення предметів із текстилю та меблів. Гості отримують більш пряме нагадування про бренд у своїх номерах, у кожному з яких вони знайдуть каталог Bulgari.
Готель Bulgari, Лондон. Фото: edition.cnn.com
Тим не менш, Урсіні зізнається, "що готелі - це трохи інший і досить складний бізнес". Допомагає, звичайно, те, що партнером у них є інша, більша готельна мережа. Bulgari Hotels and Resorts є спільним підприємством між Bulgari і підрозділом Marriott International. Bulgari відкрили свій перший готель в Мілані у 2004 році і на даний час вони мають філії також у Токіо, Балі, а з минулого літа - ще й у Лондоні.
Готель Bulgari, Індонезія. Фото: edition.cnn.com
Подібним чином діють Armani, проте, їм вдалося буквально підняти концепцію на новий рівень, відкривши свій перший флагманський готель у вежах Бурдж Халіфа в Дубаї (найвища будівля на землі). Armani працюють у партнерстві з Emaar Properties, компанією, що зареєстрована в Еміратах.
"Коли голова Emaar Properties Мохаммед Алаббар запропонував цю ідею Джорджіо Армані в 2005 році, вона відразу ж привернула інтерес останнього, оскільки видалася йому справжнім викликом", - згадує Джейсон Хардінг, регіональний генеральний менеджер Armani Hotel Dubai.
Готель Armani. Фото: edition.cnn.com
"Готель – це об'єкт, який виходить за межі моди. Це те, що буде стояти протягом довгого часу".
Як і його конкуренти, в Armani стверджують, що готелі дають компанії більшу базу для реальної реклами і збільшення продажів своїх брендових предметів розкоші.
"У наших готелях ми пропонуємо те, що по-своєму прекрасно відповідає духу одягу Armani, - розповідає Хардінг. - Це ставлення до життя: комфорт, функціональність та естетику, і все це є в повній гармонії між собою". У готелі навіть вирішили запропонувати кожному гостю його власного "менеджера способу життя" - такого собі особистого консьєржа, який одягнений в одяг Armani.
Готель Armani. Фото: edition.cnn.com
Відкривати готелі розкоші під час світової економічної кризи може видатися ризикованою справою - тим паче, що номери не з дешевих: ціни у Nobu починаються від $ 249 за ніч, двомісні номери в Armani - від $ 570, в той час як Bulgari London бере $ 700 за двомісний номер.
Проте, відсотки бронювання номерів перебувають на високому рівні, за словами самих готельєрів. У Bulgari London кажуть, що у них замовлені всі номери на більшість ночей з моменту відкриття, в той час як Armani стверджують, що рівні бронювання у них - "здорові". Трохи зарано говорити про Nobu, які тільки почали приймати замовлення, але поки що все виглядає доволі оптимістично. Впізнаваність бренду є ключовим фактором залучення замовлень.
"Бренд Bulgari викликає у вашій уяві вигляд безкомпромісної розкоші, - зазначає Урсіні. - Це остаточно допомагає клієту сформувати свій вибір".
Оригінал: CNN
Переклад: iPress.ua