Через наміри Брюсселю "німецькі товари" можуть зникнути з прилавків
Йдеться про ідею європейських комісарів з питань промисловості Антоніо Таяні та з охорони прав споживача Тоні Борга. Вони озвучили свої плани ще в лютому, але галас навколо цього здійнявся лише тепер. Як припускає газета, не в останню чергу це сталося через вибори до Бундестагу.
Якщо ідею єврокомісарів втілити в життя, то марка "Зроблено в Німеччині" узагалі може зникнути з ринку.
Зокрема, комісари хочуть розібратися, яким чином Євросоюз маркує походження продукції. Досі інформація "зроблено у" стосувалася держави, у якій відбулися остаточна підготовка продукту до продажу. Наприклад, чи автомобіль зібрано із привезених частин, чи пошитий і привезений з-закордону одяг запакований у Німеччині, де і прикріплено етикетку.
Більше того, виробники не були зобов’язані інформувати про те, де вироблено їхні товари. З огляду на це, єврократи вважають, що система не є прозорою, бо, як продукт може вважатися виробленим у Європі, якщо всі його складові були створені в Китаю.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Німеччині бракує робочих рук: у тренді офіціанти та сантехніки
Обоє єврокомісарів вважають, що вказувати на товарах справжню країну походження – це в інтересах споживача.
"Цей план знищить знак якості німецької продукції, яким є "Зроблено в Німеччині". Не буде ніяких гарантій, що споживачі отримають те, що вони раніше пов'язували із німецьким брендом або якістю, сучасністю, дизайном і високою продуктивністю", - коментує газеті "Die Welt" Ерік Швейцер, голова Конференції німецьких торгових палат.
Антон Бернер, керівник експортерів BGA, закидає комісарам, що ті вводять в оману людей, щоб зашкодити економіці Німеччини.
"Під виглядом захисту прав споживачів, Європейський союз намагається зашкодити нашому видатному знаку якості", - вважає Бернер.
Німці так обурюються, тому що німецька економіка живе з експорту. Торік вони експортували товарів на понад трильйон євро. Це рекордна сума в історії країни. У рейтингу найбільших експортерів світу Німеччина посідає третє місце після Китаю і США. До початку глобальної кризи Німеччина була першою.
Ці рекорди є заслугою реноме, яку мають продукти із написом "Зроблено в Німеччині". Німецькі товари вважаються якісними і сучасними не лише у Європі, але й у цілому світі.
Так, був випадок, коли польські підприємці перемістили свій бізнес до кордону в Східної Німеччини для того, щоб виробляти товари з етикеткою "Зроблено в Німеччині".
За матеріалами: Gazeta Wyborcza