Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Через обмеження руху вантажівок страждають аграрії

Через обмеження руху вантажівок страждають аграрії
Фото: 15min.lt
Тимчасове обмеження руху вантажного транспорту українськими дорогами на час літньої спеки може у розпал сезону завдати значних збитків перевізникам зерна.

Про це пише "КомерсантЪ-Украина".

Президент Асоціації аграрних перевізників України Яніна Кучерова зауважує, що після введення цього обмеження зросли штрафи, а на дорогах побільшало представників ДАІ та транспортної міліції.

Відтак, у разі перевантаження представник Укртрансінспекції виписує порушнику штраф, який той повинен сплатити на місці. Зокрема, чинне законодавство передбачає санкції у розмірі 510-680 грн для водіїв, 1360-1700 грн - для власників і відповідальних посадових осіб.

"Везеш зерно 15 км, отримуєш 300 грн прибутку, але з них 250 грн потрібно віддати інспекції. Однак іншого виходу немає - аграрії встановлюють дуже низьку ціну на перевезення. Якщо ми почнемо возити по 24 т на машині, то це буде нерентабельно", - зазначає Яніна Кучерова.

За її словами, ціна за перевезення вже враховує перевантаження, тобто в машині має бути близько 35 т вантажу. Саме тому за останні два тижні через цю ситуації близько сотні машин припинили перевезення зерна.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: За рік аграрії платитимуть у шість разів більші податки

Перевізники наголошують, що у цій ситуації постраждають в першу чергу аграрії, для яких зросте транспортна складова.

"Якщо раніше ми могли перевозити по 38 т зерна в кожному автомобілі, то зараз - не більше 24 т", - говорять в агрохолдингу "Нібулон".

За даними "Укравтодору", більше 80% транспортних засобів їздять з перевищенням нормативів ваги вантажу.

В свою чергу, президент Асоціації аграрних перевізників України бачить адекватне вирішення цього питання.

"Щоб вирішити цю проблему, потрібно або встановити індикативну ціну на перевезення зерна, або ввести відповідальність за перевантаження з боку замовника, щоб штрафи платив він, а не водій", - наголосила вона.

Нагадаємо, з 6 липня на території України введено тимчасове обмеження руху вантажного транспорту загальною вагою понад 24 т і навантаженням на вісь більше 7 т, яке діє з 10 до 22 год, якщо температура повітря піднімається вище, ніж на 28 градусів.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян