Маріупольський порт постраждає через перекриття Керченської протоки
"При порозі беззбитковості в 350-400 тисяч тонн вантажів ми в серпні зможемо перевантажити тільки 160 тисяч тонн, оскільки основні наші партнери - маріупольські меткомбінати - були змушені в цьому місяці переорієнтувати свою продукцію в південні порти", - повідомив в.о. директора порту Олександр Олійник.
Крім того, додає директор підприємства, через будівництво Керченського моста будуть обмежені технічні параметри судів, а значить, порт втратить близько 30% великовантажного флоту, що істотно позначиться на вантажопереробці.
"Але є всі підстави вважати, що у вересні вантажі поступово стануть до нас повертатися. Нехай і меншого тоннажу", - зазначив Олійник.
"Безумовно, нам доведеться економити, але, перш за все, за рахунок скорочення поточних витрат, ремонтів та припинення не термінових будівельних робіт. Як і раніше наша першочергова задача - виконувати свої зобов'язання перед державою і трудовим колективом. І звичайно, продовжувати розвиток підприємства, шукати нових клієнтів, диверсифікувати вантажну базу", - підсумував він.
Раніше Росія опублікувала заяву, згідно з якою з 9 серпня рух через Керченську протоку тимчасово заборонено.
Як відомо, Росія будує транспортний перехід до анексованого у 2014 році півострова Крим зі своєї території через Керченську протоку. Орієнтовно, до кінця 2018 року очікується запуск автомобільної частини моста, в кінці 2019 року – залізничної.
Україна готує позов проти Росії через будівництво Керченського моста і втрат своїх портів.
9 червня цього року Росія заборонила рух всіх кораблів і суден, за винятком кораблів і суден Військово-морського флоту РФ, кораблів і суден федеральних органів безпеки РФ, а також суден, що беруть участь у процесі будівництва Керченського мосту.
Мінінфраструктури України заявило, що Україна готує позов до РФ у зв'язку зі збитками портів через Керченський міст.
Крім того у травні 2017 року було відкрито кримінальне провадження за фактом порушення правил екологічної безпеки при будівництві мосту через Керченську протоку між територією Росії і окупованим півостровом Крим. Будівництво Росією моста через Керченську протоку може призвести до екологічної катастрофи.