Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Мінінфраструктури хоче підтримати авіагалузь на пів мільярда

Мінінфраструктури хоче підтримати авіагалузь на пів мільярда
Фото: facebook.com/Aeronews.ro
Міністерство інфраструктури запропонує Кабміну законопроєкт щодо підтримки авіаційної галузі на 500 мільйонів гривень з держбюджету у 2021 році.

Про це повідомляє "Економічна правда" з посиланням на Інтерфакс-Україна.

Для цього потрібно створити нову бюджетну програму фінпідтримки української авіагалузі в умовах пандемії COVID-19, кошти планується виділити із загального фонду держбюджету.

"Ухвалення законопроекту, що регламентує створення відповідної бюджетної програми, дасть змогу: зберегти робочі місця, утримати належний рівень заробітної плати для персоналу авіакомпаній, а також скоротити витрати Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття", - пояснив міністр інфраструктури Владислав Криклій у коментарі агентству.

Попередньо у 2021 році планується компенсувати українським авіакомпаніям, що здійснювали евакуаційні авіарейси в 2020 році, близько 25% загальної суми зборів аеропортів в аеропортах "Бориспіль" і "Львів", а також близько 25% плати за аеронавігаційне обслуговування

Йдеться про авіакомпанії Windrose, "Азур Ейр Україна", МАУ та SkyUp - вони провели загалом 170 евакуаційних рейсів. Загальна вартість таких рейсів, як зазначили у міністерстві, становить близько 104 мільйонів гривень.

Планується, що серед умов надання держпідтримки буде також відсутність справ про банкрутство та не більше за шість місяців прострочення за обов’язковими платежами

"Поточна ситуація становить загрозу стабільній роботі транспортної системи України в частині повітряних перевезень і потребує втручання з боку держави задля збереження цілісності національної транспортної системи", - наголосив Криклій.

Раніше прем'єр-міністр Денис Шмигаль дав доручення Міністерству інфраструктури до 22 лютого розробити рішення щодо підтримки вітчизняних авіаперевізників.

Читайте також: Уряд України розпочинає широке обговорення Національної економічної стратегії-2030

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян