Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Нафтотрейдери вимагають посилити контроль над якістю бензину

Нафтотрейдери вимагають посилити контроль над якістю бензину
Фото: iPress.ua
Українські нафтотрейдери виступають за посилення контролю над якістю палива для запобігання потрапляння фальсифікату на ринок.

Про це аналітики ринку заявили у п'ятницю, 23 листопада, на прес-конференції.

На думку експертів, скороченню рівня фальсифікату на роздрібному ринку палива сприятиме жорстка державна політика.

"Держава повинна посилити контроль палива, де важливим елементом є високий рівень фінансування Госпотребінспекціі, яке сьогодні навряд чи можна назвати достатнім", - вважають в групі компаній "КЛО".

Директор філії "УАК-1" мережі АЗС "Укр-Авто" Андрій Сало виступає за створення фінансових перепон щодо виробництва фальсифікату. Зокрема, на його думку, необхідно підвищити акцизи на бензол і метанол.

"Варто ввести фінансові перешкоди для компонентів палива, які використовують в приготуванні фальсифікату. Наприклад, введення акцизу на бензол і метанол є таким кроком", - вважає аналітик.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Понад 90% бензину на небрендових АЗС - фальсифікат

Директор з якості донецької компанії "Паралель" Олександр Титов зазначає, що в уряді немає єдиної позиції щодо розвитку паливної галузі і саме це стримує боротьбу з фальсифікатом. Він переконаний, що бізнес повинен сприяти викоріненню некондиційного палива на ринку.

У ТОВ "Атан-Крим" впевнені, що для боротьби з фальсифікатом необхідно налагодити перевірки основних виробників неякісних палив - міні-НПЗ.

Експерти відзначили, що в основному неякісне паливо продають небрендових АЗС: "Серед таких АЗС проблема вже стала масовою і споживач, заправляючись на такій заправці, майже завжди ризикує".

Нагадаємо, раніше Верховна Рада прийняла закон щодо виробництва та використання моторних палив з вмістом біокомпонентів. Згідно з документом, вміст біоетанолу в бензинах моторних, вироблених та / або реалізуються на території України, у 2013 рекомендується на рівні 5%, в 2014-2015 - вміст біоетанолу в бензинах має бути не менше 5%, а з 2016 року має становити 7 %.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян