Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Просувати мистецтво без онлайну неможливо. Інфографіка

Просувати мистецтво без онлайну неможливо. Інфографіка
Фото: jesfor.livejournal.com
Блогер та аналітик Микола Малуха розповідає про вплив соціальних медіа на розвиток мистецтва.

Згідно із останнім дослідженням, інтернет і соціальні медіа стали невід'ємною частиною мистецького життя в Америці. Про це говорить звіт “Мистецькі організації і цифрові технології” від Pew Research Center’s Internet & American Life Project , що вийшов у січні 2013 року.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Леді Ґаґи зявилась власна соцмережа

Оскільки в Україні тенденції, що пов'язані з проникненням інтернету і використанням технології, подібні (але з відставанням на 2-3 роки), ці результати варті уваги. Хто з мистецьких об'єднань почне сьогодні вкладати в соціальні медіа та різні застосунки, у найближчому майбутньому отримає конкретни дивиденди.
Соціологічне опитування показало, що 92% профільних організацій переконані у користі сучасних технології для донесення мистецтва різноманітним аудиторіям. Вони також сприяють поінформованості про мистецькі структури, рекламні акції та виставки, пошук меценатів, продаж квитків або товарів тощо.

Хто з мистецьких об'єднань почне сьогодні вкладати в соціальні медіа та різні застосунки, у найближчому майбутньому отримає конкретні дивіденди.

“Ми створили проект “Спонсорська п'ятниця”, щоб відмітити і подякувати спонсорам майбутніх наших подій, - ділиться один із опитаних керівників. - Результатом стала поява нових меценатів, які розповіли, що дізналися про нас і можливість підтримати ініціативи через наші платформи у соціальних медіа”.

Інший представник мистецької організації розповів про позитивний досвід використання соціальних медіа, через які поширювалися спеціальні пропозиції на квитки. “Ми запропонували спеціальну ціну (тільки через соціальні медіа) на одну з щорічних благодійних акцій, - каже мистецький менеджер. - За тиждень до спектаклю ми продали понад третини від загальної кількості квитків, що дозволило залучити молоду аудиторію і збільшити відвідуванність без фінанасових витрат на це”.

(Увага! Тут статична інфографіка. Інтерактивна (динамічна) за цим посиланням)
Screen shot 2013-01-10 at 18.35.21

Крім офіційних веб-сайтів, керівники організацій розповіли про активне використання соціальних медіа — 97% мають профілі на різних платформах. Facebook, Twitter, YouTube — найпопулярніші серед митців соціальні мережі. Але цими трьома інструментами використання не обмежується: 56% організацій мають профілі на 4-9 платформах; 10% - використовують 10 і більше інструментів.

(Увага! Тут статична інфографіка Інтерактивна (динамічна) за цим посиланням)
Screen shot 2013-01-10 at 18.35.32

Соціальні медіа не лише впливають на збільшення відвідуванності сайту, вони безпосередньо збільшують аудиторію, що цікавиться мистецькими подіями. Pew Research Center згадує у дослідженні, що у 2011 році лише 33% відвідували музеї. Проте американці, що слідкували за музеями через соціальні мережі, проявили в двічі більше бажання завітати до них (82%). Подібна вища активність користувачів соціальних мереж спостерігається і по іншим напрямкам: 55% американців, що сидять в інтернеті, (проти 35% хто не заходить в онлайн) відвідали мистецькі і музичні фестивалі; лише 29% дорослих відвідували художні галереї, виставки і експозиції, проте 82% осіб, що стежили за цими ж подіями через соціальні мережі, прийшли на ці заходи.

Мистецькі об'єднання доволі активно оновлюють свої профілі в соціальних медіа: 45% роблять це щодня (в тому числі 25% тих, що сказали “декілька разів на день”), 28% - декілька разів на тиждень, 16% - раз на тиждень, решта 11% - дуже рідко.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Американські копи шукають злочинців через соцмережі

Соціальні медіа дозволяють мистецьким організаціям вирішувати конкретні практичні завдання: 82% здійснює взаємодію з аудиторією до і після подій; 77% використовують як мережевий барометр (що про них говорять); 65% дізнаються додаткової інформації про своїх патронів, а 52% займаються краудсорсингом ідей, пошуком важливих рішень, покращенням семінарів та інших навчально-просвітницьких заходів. Високе проникнення інтернету дозволяє організаціям вирішувати низку кадрових питань.

(Увага! Тут статична інфографіка Інтерактивна (динамічна) за цим посиланням)
Screen shot 2013-01-10 at 18.35.48

Оригінал: jesfor.livejournal.com

Полювання на
Полювання на "Червоний Жовтень". Вплив військової фантастики на майбутні війни – Мік Раян
Про
Про "провокацію" та "ескалацію". путін розчарований – Том Купер
Дозвіл на використання ATACMS на території росії. Як його використати якомога ефективніше – Джек Вотлінг
Дозвіл на використання ATACMS на території росії. Як його використати якомога ефективніше – Джек Вотлінг
"Біла гарячка" путіна і удар балістичною ракетою по Дніпру. Відповідь за знищення лояльних путіну командирів? – Том Купер
Скандинавські країни переглядають свої антикризові поради. Причина – російська агресія в Україні – New York Times
Скандинавські країни переглядають свої антикризові поради. Причина – російська агресія в Україні – New York Times
Коли росіяни почнуть друкувати гроші, у них виникнуть великі проблеми. На що слід звернути увагу найближчим часом
Коли росіяни почнуть друкувати гроші, у них виникнуть великі проблеми. На що слід звернути увагу найближчим часом
Війна безпілотників: прискорений розвиток в Україні. Та хай летять ATACMS, Україно! – Ендрю Таннер
Війна безпілотників: прискорений розвиток в Україні. Та хай летять ATACMS, Україно! – Ендрю Таннер
Пропагандони путіна шаленіють від ракетного кроку Байдена. Але продовжують сподіватися, що Трамп знешкодить США – Джулія Девіс
Пропагандони путіна шаленіють від ракетного кроку Байдена. Але продовжують сподіватися, що Трамп знешкодить США – Джулія Девіс