Росіяни заявили про свої права на український літак
"Поправка в АП-21 ( Авіаційні правила. Частина 21) прийнята. Згідно із нею російські КБ можуть отримати право розробника на літак імпортного виробництва. Виглядає це так: у російських органів запитується дозвіл на модернізацію і обслуговування, якщо не вдається домовитися з власником інтелектуальних прав літака. Фактично ми можемо почати допрацьовувати Ан-124 вже зараз - залишилися невеликі нюанси, які ми повинні вирішити з Міноборони. І ми, я думаю, виграємо конкурс з "Русланам". Починається відродження військово-транспортної авіації Російської Федерації, яка була втрачена з розвалом Радянського Союзу", - заявив він в інтерв'ю "Ведомостям", пише LB.ua.
Ліванов поскаржився, що у "Ільюшина" не складаються відносини з "Антоновим". "Ми завжди були за спільну роботу. І зараз продовжуємо бути "за". Але ми не знаходимо точок дотику. На жаль. Тому що - ми вважаємо - школа у нас одна, ринок у нас один. Для українських наших колег основний ринок - це таки Російська Федерація. І вони це повинні розуміти. Але, на жаль, ми не бачимо, що вони це розуміють", - розповів він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україна залишилася без контрактів на авіасалоні МАКС
Більше того, за його словами, "Антонов" ще й створює сам собі конкурентів у Китаї. "Інформація про цей літак (Y-20) проходить дуже мізерна в пресі. Але знаємо, що створювати цей літак китайським колегам допомагав АНТК" Антонова". Це загалом їхня справа. Але сам цей факт показує , що вони народили собі - і нам тепер вже - конкурента. Це точно. Досвід створення різної машинобудівної продукції Китаю показує, що Китай може створювати продукт. Причому досить високого рівня", - заявив Ліванов.
Ан-124 "Руслан"
Нагадаємо, в серпні про намір Росії відмовитися від співпраці з Україною в рамках спільних проектів в авіабудуванні заявив заявив віце-прем'єр уряду РФ Дмитро Рогозін.