Торік через роздрібну мережу було реалізовано товарів українського виробництва на 231,2 млрд гривень
"Коли ми віддаємо перевагу саме національному товару, - то ми, звичайно, інвестуємо кошти в економіку своєї країни. Інвестиції у власну економіку необхідні, тому і Уряд, і товаровиробники дуже багато зробили корисного в цій справі", - зазначив Ігор Гарбарук .
За словами експерта, обласні державні адміністрації та районні держадміністрації в регіонах також відіграють значну роль у формуванні конкурентоспроможності вітчизняних товарів. Зокрема, було проведено велику кількість виставкових та ярмаркових заходів, які продемонстрували дійсно високі показники.
"Це дає можливість вітчизняним виробникам (а особливо тим невеликим виробникам, які тільки розвиваються) реалізовувати свою продукцію, з іншого боку - це дає можливість нашим споживачам отримувати якісну продукцію зі знижкою в 10-20 %", - наголосив директор департаменту розвитку торгівлі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Цьогоріч українці їдять втричі дорожчий борщ, ніж торік
Експерт Мінекономрозвитку зазначив, що протягом 2012 року через роздрібну мережу підприємств-юридичних осіб було продано споживчих товарів вітчизняного виробництва на суму 231,2 млрд грн. Тобто, із загального обсягу продажу товарів, що реалізуються через офіційно зареєстровані торгові підприємства, 58,9 % становлять товари, вироблені підприємствами України. Також у 2012 році в торговельній мережі було реалізовано 86,3% продовольчих товарів українського виробництва. Яйця і яйцепродукти в 2012 році склали 98,5% і 98,2%, а в першому півріччі 2013 року - 98,1%. М'ясокопченостей, солона продукція і вітчизняні ковбасні вироби – 96%, молоко і молочна продукція - 92%. Ігор Гарбарук резюмував: такі високі показники свідчать, що український споживач власної гривнею голосує за національного виробника.