У США Instagram став популярнішим за Twitter
Такий висновок оприлюднили після проведених у серпні досліджень представники компанії ComScore.
За результатми дослідження, протягом минулого місяця програмою Instagram щодня користувалися у середньому 7,3 мільйона осіб щодня. У той час мобільними додатками-клієнтами або мобільною версією сайту Twitter - 6,9 мільйони американців.
При цьому у серпні середньостатистичний користувач Instagram витратив на своє мобільне захоплення 4 години 17 хвилин, а користувач Twitter - 2 години 50 хвилин.
Проте місячна "мобільна" аудиторія наразі більша у Twitter - 29 мільйонів користувачів проти 22 мільйонів прихильників у Instagram.
Дослідники пояснюють це тим, що багато користувачів заходять у Twitter рідше, ніж кожен день. Натомість аудиторія Instagram більш "віддана" своєму додатку, і користувачі переглядають фотографії друзів щодня або навіть кілька разів на добу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Американці готові менше їсти, лиш би користуватися смартфонами
ComScore наводить дані щодо користувачів додатку Instagram для iOS і Android, а Twitter - для iOS, Android і BlackBerry, включаючи аудиторію мобільного сайту сервісу мікроблогів.
Усього в США 110 млн користувачів смартфонів. Тобто, виходить, більшість із них наразі не користуються ні тим, ні іншим сервісом.
До слова, американці почали більше витрачати на мобільний Інтернет, економлячи на їжі в ресторанах, одязі та розвагах.
У 2011 році витрати американців на послуги мобільного зв'язку зросли більш ніж на 4%, що стало найзначнішим підвищенням з 2005 року.
Середній рівень витрат домовласників на мобільний зв'язок у минулому році склав $ 1226 у порівнянні з $ 1110 у 2007 році, коли Apple Inc. випустила на ринок свій перший iPhone.
Сім'ї, в яких є більше одного смартфона, платять за послуги зв'язку набагато більше середнього рівня, іноді більше $ 4000 в рік. Це істотно перевищує їх витрати на кабельне телебачення та домашній Інтернет.