Влада Італії звинувачує сервісні компанії TripAdvisor , Expedia і Booking.com в обмані туристів
Про це повідомляє видання La Repubblica.
За інформацією, компанію TripAdviser підозрюють в обмані туристів.
Антимонопольне відомство з'ясувало, що сервіси бронювання Expedia і Booking.com створювали штучне обмеження конкуренції.
Італійська влада відзначає, що на сервіс TripAdvisor надійшло багато скарг. Компанія TripAdvisor – це сайт, який акумулює рекомендації та рецензії користувачів на готелі, ресторани і місцеві визначні пам'ятки.
Представники італійської влади припускають, що частину рецензій написали люди, які ніколи не бували в тих місцях, про які вони писали.
ЧИТАЙТЕ: В Алушті пляжі пустують, а над морем літають військові гелікоптери
Також не проглядається чітка різниця між відгуками звичайних туристів та іміджевими текстами власників готелів.
TripAdvisor відкидає звинувачення, заявляючи, що у компанії є багаторівнева система захисту від шахрайства, перевірки співробітники ведуть вручну.
La Repubblica зазначила, що ніколи не стикалася з випадками, що компанія TripAdvisor замовляла написання позитивних відгуків про бази сервісу.
За інформацією, Expedia і Booking.com нібито укладають з готелями договори, за якими ті не мають права пропонувати гостям більш низькі ціни, ніж вказано на цих сайтах, зокрема - через власні системи бронювання. Це не дозволяє споживачам вибрати найбільш вигідну пропозицію, вважає італійське антимонопольне відомство.
ЧИТАЙТЕ: Нелегітимна влада Криму заявила про скорочення потоку туристів удвічі
Expedia категорично відкинула звинувачення. "Компанія переконана, що діє строго у відповідності до законодавства та в межах взаємної вигоди споживачів і більш ніж 290 тис партнерів, що працюють у сфері послуг", - цитує офіційну заяву Reuters.
Розслідування триватиме до серпня 2015 року.