Єдиний в Україні завод важких мотоциклів вже у серпні піде з молотка
Згідно з оголошенням ФДМ, опублікованому в газеті "Відомості приватизації", початкова ціна пакета становить 32,5 млн гривень, крок торгів - 0,35 млн гривень.
Конкурс відбудеться 22 серпня об 11:00 у приміщенні ФДМ.
Фіксовані умови конкурсу передбачають збереження основних видів діяльності заводу, недопущення виникнення нової простроченої заборгованості з платежів до бюджетів, внесення інвестицій у розмірі не менше 2,7 млн гривень на розвиток підприємства.
Окрім цього, покупець зобов'язаний забезпечити погашення заборгованості з виплати дивідендів, нарахованих на корпоративні права держави за 2011 рік у сумі майже 4 млн гривень та перерахувати їх до держбюджету, направити не менше 30% чистого прибутку (при її наявності) згідно з підсумками 2012 року на виплату дивідендів та на придбаний у держави пакет.
Київська компанія "Капітал Індекс Груп" - головний претендент
Додаткові умови конкурсу передбачають, що покупець пакета повинен мати досвід економічної діяльності з виробництва мотоциклів або торгівлі мотоциклами, деталями і пристосуваннями до них, техобслуговування і ремонту мотоциклів.
Раритети не користуються особливою популярністю. Фото: autoconsulting.com.ua
Зазначимо, що Київський мотозавод володіє повним циклом виробництва важких мотоциклів, а також двигунів і коробок передач. Але за останні кілька років завод випустив мізерну кількість техніки, хоча аналогічний Ірбітський мотозавод (Росія), не лише не зупинив виробництво, а й активно розвиває експорт своїх мотоциклів. З огляду на те, що інші виробники мототехніки зараз не випускають важкі мотоцикли з колясками, "Урали" користуються стійким попитом, як екзотика.
Київські "Днепр", які походять ще від мотоциклів BMW 30-х років, також могли б зацікавити поціновувачів раритетів, окрім того, в країнах СНД ще зберігся великий парк "Днепров", яким необхідні запчастини.
КМЗ, безумовно, потребує стратегічного партнера, який би допоміг освоїти виробництво мотоциклів нового покоління, так як на одній екзотики завод не зможе вижити. Він намагався знайти свою нішу в нових умовах, і розробив вантажний трицикл, пожежний мотоцикл, ескорт-версію і армійські варіанти, але все ж не витримав конкуренції з китайським імпортом, який захопив український моторинок. А експортні поставки завод щороку скорочує.
Споживачі купуються на коляску. Фото: autoconsulting.com.ua
Статутний капітал Київського мотоциклетного заводу становить 32,5 млн гривень, номінал акції - 1,2 гривні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ахметов отримав контроль над "Запоріжсталлю"
Основний вид діяльності підприємства - виробництво мотоциклів. Продукція на 90% реалізується в Україні, 10% експортується в країни далекого зарубіжжя. Кредиторська заборгованість підприємства на 1 липня 2012 року становила 4,7 млн гривень, дебіторська - 3,7 млн гривень.
Про намір придбати 90,8% статутного капіталу ПАТ "Київський мотоциклетний завод" уже заявила київська компанія-фінпосередник - "Капітал Індекс Груп".