Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

ЄС введе мита на китайські електромобілі до 38%

ЄС введе мита на китайські електромобілі до 38%
Фото: planetark.org
Це може призвести до збільшення вартості продажу автомобілів в Європі.

Європейський Союз невдовзі запровадить додаткові мита на електромобілі з Китаю розміром ще на понад 38,1%. 

Про це повідомляє Bloomberg.

Наразі в ЄС розмір мати на електромобілі з Китаю становить 10%, однак вже у наступному місяці воно збільшиться.

З 4 липня розмір мита зросте для автовиробників: BYD Co., Geely Automotive Holdings Ltd., SAIC Motor Corp Ltd. Це пов'язано з тим, що китайські виробники електромобілів все тісніше просуваються в Європу на тлі внутрішньої цінової війни і багаторічного лідерства в цій технології.

Індивідуальні мита на BYD становитимуть 17,4%, Geely - 20% і SAIC - 38,1%, на додаток до існуючого мита в 10%. З цього слідує що максимальний розмір мита на електромобіль буде 48,1% від вартості авто.

Хоча розслідування було спрямовано на електромобілі, що належать Китаю, західні автовиробники, включаючи Tesla, BMW і Renault, які виробляються у Китаї та постачають до ЄС, також зіткнуться з вищими витратами.

Очікується, що остаточні рівні мит будуть прийняті до листопада.

Водночас представники Китаю заявили, що готові до дій у відповідь та погрожують заходами в сільському господарстві, авіації та автомобілях з великими двигунами. Окрім цього у Китаї вже почали досліджувати питання щодо деяких видів європейського алкоголю.

Чутки щодо підвищення пита на китайські електромобілі в ЄС ширились вже певний час. Зокрема, на фоні цього виробник Volvo, штаб-квартира якого знаходиться у Швеції, а мажоритарним власником якої є китайський автовиробник Geely, розглядає плани перенесення виробництва деяких авто з КНР до Бельгії.

Водночас у Китаї заговорили про те, щоб запровадити тарифи до 25% на імпортні автомобілі автовиробників ЄС та США.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян