Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Єврокомісія запропонувала план розвитку транспорту між ЄС і Україною

Єврокомісія запропонувала план розвитку транспорту між ЄС і Україною
Фото: Михайло Гема / iPress.ua
Єврокомісія спільно зі Світовим банком розробила інвестиційний план дій для розвитку інфраструктури у країнах "Східного партнерства".

Для реалізації плану знадобляться інвестиції у розмірі майже 13 мільярдів євро, за які планують побудувати або реконструювати 4800 кілометрів доріг і залізничних колій, а також аеропорти, порти, логістичні центри, пункти перетину кордону, повідомляє DW з посиланням на опублікований 15 січня Єврокомісією план.

У плані йдеться про шість країн - Україну, Грузію, Молдову, Азербайджан, Білорусь і Вірменію. У 2017 році на саміті "Східного партнерства" було вирішено приєднати ці країни до Трансєвропейської транспортної мережі (TEN-T) - це є одним із 20 завдань "Східного партнерства" до 2020 року.

"Посилення транспортних зв'язків як всередині регіону "Східного партнерства", так і між регіоном і ЄС має потенціал дати поштовх економічному зростанню та створенню робочих місць", - заявила єврокомісар з питань транспорту Віолета Булк.

Інвестиційний план визначає пріоритетні короткострокові (до 2020 року) та довгострокові (до 2030 року) проекти. В Україні це, наприклад, ремонт ділянки траси Київ-Одеса у Черкаській області, на який потрібно 210 мільйонів євро, або будівництво Північної об'їзної дороги Львова, на яке треба 120 мільйонів євро. Очікується, що гроші на останній проект можуть виділити Європейський інвестиційний банк або Європейський банк з реконструкції та розвитку. В авіаційній галузі, наприклад, 300 мільйонів євро потрібні на реконструкцію другої злітної смуги та на новий вантажний термінал київського аеропорту "Бориспіль".

Нагадаємо, що перевезення пасажирів залізничним транспортом України до країн Європейського Союзу в 2018 році збільшилися порівняно з 2017 роком в 1,8 раза - до 676 тис. пасажирів з 369 тис.

Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта
Трамп відкрито діє під рефлексивним контролем росії. Українські успіхи на дальніх дистанціях – Філліпс О'Брайен
Трамп відкрито діє під рефлексивним контролем росії. Українські успіхи на дальніх дистанціях – Філліпс О'Брайен