Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

4 супер-бренди, що уникають Facebook

4 супер-бренди, що уникають Facebook
Фото: assaltnews.com
Надворі майже 2013 рік, і здається, що весь світ переїхав на Facebook і Twitter. Це в значній мірі правда, за винятком 24% дорослих і впертих американців, які досі не приєдналися до Facebook, і чотирьох брендів, які перераховані нижче.

Практично кожен інший великий бренд сьогодні надсилає  для своїх шанувальників твіти та оновлення на Facebook, навіть ті, про яких ви можете подумати, що їм не варто про це турбуватися, як то Goldman Sachs і ExxonMobil. Перераховані нижче бренди не мають жодного офіційного облікового запису на своє ім'я у Facebook або Twitter на цей час.

1. Trader Joe`s

Популярна і улюблена багатьма американцями продуктова мережа має у своєму розпорядженні прекрасний сайт, де повідомляється про нові пропозиції і рецепти, які надходять у продаж. Але ви напевно помітили, що на сайті немає посилання на "знайдіть нас у Twitter". Як і багато чого іншого стосовно Trader Joe`s, маркетингова стратегія компанії у соціальних медіа залишається загадкою. Проте, ця стратегія відповідає загальній маркетинговій філософії компанії. Trader Joe`s не пропонує також традиційної реклами.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Понад 80% компаній мають "глухий" акаунт у Facebook

Відсутність шанувальників у Facebook, здається, зовсім не завдає шкоди цій мережі магазинів: продажі в 2009 році (який був останнім роком, коли подібні цифри були доступні) склали близько 8 мільярдів доларів – такою ж цифрою може похвалитися дружній до соціальних медіа Whole Foods,- відповідно до даних Fortune.

2. Marlboro

Facebook не є територія для Marlboro. Ви не побачите жодного іншого сигаретного бренду в соціальній мережі, можливо, через те, що ці компанії остерігаються спровокувати проблеми через численні маркетингові обмеження, визначені для цієї категорії бізнесу. (Хоч регулююча угода Tobacco Master Settlement Agreement, яка встановлювала більшість із цих обмежень, була прийнята в 1998 році, задовго до народження соціальних медіа). Відсутність стратегічного бачення, здається, боляче вдарила по бренду: у 2006 році Marlboro перебував на 10 місці у глобальному рейтингу брендів Interbrand’s 100 Best Global Brands. У цьому році компанія випала із топ-100.

3. Viagra

Віагра може керувати світом соціальних медіа через спам, але немає жодної офіційної присутності препарату на Twitter або Facebook. Як і Marlboro, це, здається, є характерним для всієї галузі – не мають присутності у Facebook також Levitra або Cialis. Джон Мак, редактор і видавець для Pharma Marketing News/Pharma Marketing Blog, говорить, що правила FDA є головною перешкодою для роботи фармацевтичних брендів у соціальних медіа. "Інший чинник пов'язаний з коментуваннями, які можуть мати несприятливий характер – компанії остерігаються, що подібні неприємні коментарі можуть з’являтися в тредах,"- пояснює він.

4. Apple

Найбільша в світі компанія є також найбільшим розчаруванням для соціальних медіа. Наразі Apple не має офіційного аканту ні у Twitter, ні у Facebook. Очевидно, що це ніяк не зашкодило бренду.

Чи потрібно вам намагатися наслідувати стратегію Apple? Брайан Соліс, головний аналітик компанії Altimeter Group, вважає, що ні: "Правду кажучи, якби у них не було зв'язку з цим новим, технологічним поколінням, їм би довелося налагодити цей зв'язок", говорить він. "Компанія вже й так мала достатньо реклами і популярності, яка передавалася і передається із уст в уста. Тобто Apple отримав достатньо соціальної реклами, проте, трохи у інший спосіб".

Оригінал: mashable.com, Переклад: ipress.ua

Підозра на російську диверсію. Велике повернення агентів кремля до Європи? – France24
Підозра на російську диверсію. Велике повернення агентів кремля до Європи? – France24
ПСИХИ! Чи може Харків стати українською Бастонью? – Джонатан Світ та Марк Тот
ПСИХИ! Чи може Харків стати українською Бастонью? – Джонатан Світ та Марк Тот
Чи готові європейці відправити війська в Україну? Про що свідчить опитування експертів – Європейський центр Карнеґі
Чи готові європейці відправити війська в Україну? Про що свідчить опитування експертів – Європейський центр Карнеґі
В Україні росія починає нарощувати перевагу. Як цьому запобігти – Джек Вотлінг
В Україні росія починає нарощувати перевагу. Як цьому запобігти – Джек Вотлінг
Армія США не зможе так довго вистояти у війні безпілотників, як Україна. Її вистачить хіба що на місяць – Девід Екс
Армія США не зможе так довго вистояти у війні безпілотників, як Україна. Її вистачить хіба що на місяць – Девід Екс
Україна вимагає від США зняти обмеження для використання американської зброї. Натомість росія розгортає нову інформкампанію в американських ЗМІ
Україна вимагає від США зняти обмеження для використання американської зброї. Натомість росія розгортає нову інформкампанію в американських ЗМІ
Як Америка підіграє росії. путін розширює вторгнення, поки Україна чекає на західну зброю – Микола Бєлєсков
Як Америка підіграє росії. путін розширює вторгнення, поки Україна чекає на західну зброю – Микола Бєлєсков
росія просувається на Харківщині. Початковий аналіз російського наступу – Мік Раян
росія просувається на Харківщині. Початковий аналіз російського наступу – Мік Раян