Бориспільське SkyTaxi компенсувало вкрадені у клієнта гроші безкоштовним проїздом
8 грудня один з клієнтів SkyTaxi, Jose Louis Orihuela, повідомив у соціальних мережах про неналежне обслуговування зі сторони таксиста SkyTaxi – таксист видав після поїздки від аеропорту до Києва замість фіскального чеку оперативний та отримав вищу суму в якості оплати за проїзд. Після отримання звернення аеропорт відсторонив водія від роботи, провів службове розслідування та передав матеріали справи до міліції. Клієнту SkyTaxi забезпечили безкоштовну поїздку з Києва до “Борисполя” на зворотній рейс 15 грудня та швидку реєстрацію в аеропорту.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Міжнародний аеропорт "Бориспіль". Прогулянка по новому терміналу "D" (фото)
"Оскільки аеропорт “Бориспіль” дбає про якість обслуговування пасажирів, для нас важливий зворотній зв'язок із клієнтами. Зауваження та побажання наших партерів та клієнтів дозволяють вдосконалити наш сервіс, покращити якість обслуговування, - зазначили в прес-службі аеропорту. - Наразі розробляються спеціальні інформаційні матеріали, які будуть розміщені в кожній машині. Вони допоможуть пасажирам перевірити правильність розрахунків щодо вартості поїздки".
Jose Louis Orihuela зазначив у своєму твіттері від 15 грудня, що "справа зі SkyTaxi закінчилася добре" та подякував за "швидку реєстрацію на рейс та VIP-обслуговування".
Оригінал: facebook.com
Як з'ясувалось, захланного водія звільнили, тепер ним займатимуться правоохоронці.
Оригінал: svidomo.org