У Фейсбуці Азаров добрий
Про це повідомляє "Урядовий кур’єр".
"Приблизно рік ми працюємо з вами в такому режимі. За цей час надійшло понад 10 тисяч звернень", — зазначив глава уряду під час спілкування з користувачами соціальної мережі Фейсбук.
При цьому Микола Азаров наголосив, що за аналізом різних служб Кабінету Міністрів, які працювали із зверненнями людей, стало відомо, що 65% звернень користувачів мережі Фейсбук прем’єр розглянув позитивно і прийняв відповідні рішення.
"Є зворотний зв’язок, і люди дякують за надану допомогу. 32% звернень перебувають у стадії виконання, і лише 3% звернень не виконано. Причина, як правило, пов’язана з великими обсягами та відсутністю необхідного фінансування у державному бюджеті", - розповів прем’єр.
"Але всі ці питання перебувають на контролі й ми вирішимо їх з часом", — запевнив Азаров.
За його словами, 55% звернень — це прохання про допомогу, майже 10% — різні пропозиції щодо поліпшення роботи державних і місцевих органів влади, приблизно 5% — різні інформаційні новини, близько 20% — звернення з пропозицією роботи в держструктурах.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Азаров нарешті звернув увагу на онкохворих дітей
При цьому всього 5% повідомлень були негативного характеру.
"Але саме на них ми передусім звертали увагу", — сказав глава уряду.
Микола Азаров також зазначив, що його служба веде постійну роботу з керівниками міністерств і відомств, щоб до мінімуму скоротити формальні відписки.
"Думаю, що це і далі триватиме. Я високо ціную таке відверте спілкування зі своїми респондентами", — зазначив він.
Водночас прем’єр зауважив, що на його сторінку постійно заходять усі міністри.
"Стало вже доброю традицією, що, не чекаючи офіційного доручення прем’єр-міністра, наша служба починає роботу за тими зверненнями, де потрібне негайне втручання", — процитували слова Миколи Азарова у департаменті інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату КМУ.