Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Єврокомісія закликає Україну відмовитись від спецмита на іномарки

Єврокомісія закликає Україну відмовитись від спецмита на іномарки
Фото: zabarankoi.ru
Європейська комісія закликала Кабінет міністрів переглянути та відкликати рішення про збільшення мита на імпорт іномарок. На думку відомства, рішенню бракує юридичного обгрунтування.

Про це йдеться в офіційній заяві представництва ЄС в Україні.

У Єврокомісії переконані, що рішення Києва про запровадження спеціального мита на імпорт автомобілів встановлює "додаткові торгівельні бар'єри у дуже чутливому секторі та матиме вкрай руйнівний вплив на експорт автомобілів з ЄС".

Ще минулого літа, коли цей захід уряд запропонував вперше, ЄС висловив своє глибоке занепокоєння та звернувся до української влади з проханням надати чітке фактичне обгрунтування такому кроку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Іномарки не приїдуть

"Однак у відповідь ми не отримали подальшої інформації", - йдеться у заяві.

У ЄС закликали Україну переглянути та відкликати своє рішення, оскільки "йому бракує юридичного обґрунтування і воно чинить негативний вплив на економічні інтереси ЄС".

Тимчасове як вічне?

Нагадаємо, що Україна минулого тижня запровадила спеціальні заходи щодо імпорту легкових автомобілів у вигляді додаткового ввізного мита, яке становитиме 6,5% та 13%.

Ним обкладатимуть легкові автомобілі з двигуном від тисячі до 2,2 тис кубічних сантиметрів, пояснила Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі на сторінках газети "Урядовий кур'єр". Рішення, яке поширюватиметься на автомобілі незалежно від країни виробника, набуде чинності 13 квітня та діятиме три роки.

Комісія пояснила такий крок значним скороченням виробництва національного автомобілебудування. Зокрема, у 2010 році порівняно з 2008-м, виробництво скоротилося на майже 80%, йдеться у повідомленні видання.

Прем'єр-міністр України Микола Азаров наголосив, що цей захід є вимушеним і тимчасовим. "Протягом останнього року вітчизняні автовиробники практично зупинилися", - написав прем'єр-міністр на своїй сторінці у Facebook.

Він також зазначив, що йдеться про десятки тисяч людей, котрі "фактично залишилися без роботи". Імпортерам автомобілів Азаров запропонував подумати про те, як зменшити витрати, аби "не підвищувати вартість імпортних автомобілів".

Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico
Незаконні накази Трампа. Чому під судом має опинитися Гегсет, а не Марк Келлі – Макс Бут
Незаконні накази Трампа. Чому під судом має опинитися Гегсет, а не Марк Келлі – Макс Бут