Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Розумні годинники від Samsung та інших компаній: чи матимуть вони попит?

Розумні годинники від Samsung та інших компаній: чи матимуть вони попит?
Фото: gizbot.com
Ми вже чуємо чутки про появу розумних годинників від таких виробників, як Apple та Samsung, впродовж більшої частини 2013 року, і, здається, що вони нарешті ось-ось з'являться на ринку. Проте, залишається відкритим питання, чи на ці види продуктів справді буде масовий попит. Видання Businessweek наводить деякі з найважливіших чинників їхнього успіху.

Bloomberg News повідомило, що 4 вересня Samsung представить Galaxy Gear - подібний на наручний годинник пристрій, який можна буде використовувати для телефонних дзвінків, веб-серфінгу та роботи з електронною поштою. Apple, як повідомляє інформагенція, намагається вивести свій розумний годинник на ринок до кінця цього року.

Galaxy Gear не буде першим розумним годинником на ринку: чимало невеликих компаній випустили свої пристрої, найбільш відомим з яких є Pebble, улюбленець користувачів краудфандингової платформи Kickstarter. Але випуск Samsung свого годинника свідчить про вихід на цей ринок великих гравців (експерименти Sony не беремо до уваги). Проте, залишається відкритим питання, чи на ці види продуктів справді буде масовий попит. Ось деякі з найважливіших чинників їхнього успіху:

Чи компанії дійсно зацікавлені у продажі цих нових пристроїв?

Виробники ґаджетів переважно вже поділили ринок дорогих смартфонів у США, а тому категорія цілком нових продуктів може стати для них дуже вигідною знахідкою. Те саме стосується і виграшу від інтеграції з іншими продуктами виробника: якщо розумний годинник Samsung'а дійсно стане популярним, перш ніж в Apple з'явиться можливість випустити свій продукт, це також може означати конкурентну перевагу для планшетів та смартфонів корейської компанії - і, можливо, навіть телевізорів та холодильників.

Розумний годинник від Apple. Фото: fastestpc.ru

Звичайно, ніхто ще не відчуває необхідності мати розумний годинник, але ми можемо змінити думку, коли за нас візьмуться маркетингові команди Samsung та Apple. У 2012 році Apple витратила $1 млрд на рекламу, натомість, Samsung витратила $4 млрд. Якщо врахувати усі витрати Samsung на маркетинг, рекламу та промозаходи, то ця сума сягає $11 мільярдів. Якщо обидві компанії почнуть витрачати свої рекламні бюджети на просування своїх розумних годинників, то дадуть цим пристроям набагато більше шансів на успіх.

На що вони будуть здатні?

Успіх розумних годинників все одно залежатиме від того, чи вони справді зможуть виконувати багато функцій. Попри те, що існує світовий ринок наручних годинників, який оцінюють у $60 млрд, багато користувачів смартфонів задоволені тим, що відмовилися від наручних пристроїв на користь того, що можна вважати відповідником кишенькового годинника з цифрової епохи. Виробники споживчої електроніки стверджують, що люди із задоволенням платили б за пристрої, які позбавляють їх потреби витягувати свої телефони через кожну дрібницю, але досі незрозуміло, які функції Samsung зможе інтегрувати у свій розумний годинник.

Розумні годинники повинні будуть виглядати модно, адже виконуватимуть також функцію прикрас. Фото: swaggernewyork.com

Ще одним важливим питанням є наскільки далеко розумні годинники вийдуть за межі базових функцій. Більшість присутніх на ринку моделей досі значною мірою є аксесуарами до смартфонів та як автономні пристрої пропонують відносно мало функцій. Galaxy Gear, як повідомляє Bloomberg News, працюватиме на ОС Android, але те, як будуть працювати додатки на новому пристрої, є загадкою. Зважаючи на успіх наручних пристроїв, таких як Fuelband від Nike, ймовірно, цей розумний годинник матиме функції, що даватимуть змогу стежити за власною фізичною активністю. Давайте почекаємо та подивимося, що ще він зможе робити.

Чи виглядатимуть вони модно?

Споживча електроніка - це різновид моди. Смартфони мають певну естетичну привабливість, але вони не замінювали собою жодних старих прикрас; натомість, розумним годинникам саме це і доведеться зробити.
Продукти Samsung не завжди добрі з точки зору естетичної привабливості. Для того, щоб компанія переконала нас вдягнути на зап'ясток свій найновіший пристрій, вона повинна зробити його не просто практичним. Вона повинна зробити так, щоб її годинник виглядав модно.

Оригінал: Businessweek.com

Переклад: Сергій Брикса, iPress.ua

Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
путін гудбай.  Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
путін гудбай. Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер