Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Розумні годинники від Samsung та інших компаній: чи матимуть вони попит?

Розумні годинники від Samsung та інших компаній: чи матимуть вони попит?
Фото: gizbot.com
Ми вже чуємо чутки про появу розумних годинників від таких виробників, як Apple та Samsung, впродовж більшої частини 2013 року, і, здається, що вони нарешті ось-ось з'являться на ринку. Проте, залишається відкритим питання, чи на ці види продуктів справді буде масовий попит. Видання Businessweek наводить деякі з найважливіших чинників їхнього успіху.

Bloomberg News повідомило, що 4 вересня Samsung представить Galaxy Gear - подібний на наручний годинник пристрій, який можна буде використовувати для телефонних дзвінків, веб-серфінгу та роботи з електронною поштою. Apple, як повідомляє інформагенція, намагається вивести свій розумний годинник на ринок до кінця цього року.

Galaxy Gear не буде першим розумним годинником на ринку: чимало невеликих компаній випустили свої пристрої, найбільш відомим з яких є Pebble, улюбленець користувачів краудфандингової платформи Kickstarter. Але випуск Samsung свого годинника свідчить про вихід на цей ринок великих гравців (експерименти Sony не беремо до уваги). Проте, залишається відкритим питання, чи на ці види продуктів справді буде масовий попит. Ось деякі з найважливіших чинників їхнього успіху:

Чи компанії дійсно зацікавлені у продажі цих нових пристроїв?

Виробники ґаджетів переважно вже поділили ринок дорогих смартфонів у США, а тому категорія цілком нових продуктів може стати для них дуже вигідною знахідкою. Те саме стосується і виграшу від інтеграції з іншими продуктами виробника: якщо розумний годинник Samsung'а дійсно стане популярним, перш ніж в Apple з'явиться можливість випустити свій продукт, це також може означати конкурентну перевагу для планшетів та смартфонів корейської компанії - і, можливо, навіть телевізорів та холодильників.

Розумний годинник від Apple. Фото: fastestpc.ru

Звичайно, ніхто ще не відчуває необхідності мати розумний годинник, але ми можемо змінити думку, коли за нас візьмуться маркетингові команди Samsung та Apple. У 2012 році Apple витратила $1 млрд на рекламу, натомість, Samsung витратила $4 млрд. Якщо врахувати усі витрати Samsung на маркетинг, рекламу та промозаходи, то ця сума сягає $11 мільярдів. Якщо обидві компанії почнуть витрачати свої рекламні бюджети на просування своїх розумних годинників, то дадуть цим пристроям набагато більше шансів на успіх.

На що вони будуть здатні?

Успіх розумних годинників все одно залежатиме від того, чи вони справді зможуть виконувати багато функцій. Попри те, що існує світовий ринок наручних годинників, який оцінюють у $60 млрд, багато користувачів смартфонів задоволені тим, що відмовилися від наручних пристроїв на користь того, що можна вважати відповідником кишенькового годинника з цифрової епохи. Виробники споживчої електроніки стверджують, що люди із задоволенням платили б за пристрої, які позбавляють їх потреби витягувати свої телефони через кожну дрібницю, але досі незрозуміло, які функції Samsung зможе інтегрувати у свій розумний годинник.

Розумні годинники повинні будуть виглядати модно, адже виконуватимуть також функцію прикрас. Фото: swaggernewyork.com

Ще одним важливим питанням є наскільки далеко розумні годинники вийдуть за межі базових функцій. Більшість присутніх на ринку моделей досі значною мірою є аксесуарами до смартфонів та як автономні пристрої пропонують відносно мало функцій. Galaxy Gear, як повідомляє Bloomberg News, працюватиме на ОС Android, але те, як будуть працювати додатки на новому пристрої, є загадкою. Зважаючи на успіх наручних пристроїв, таких як Fuelband від Nike, ймовірно, цей розумний годинник матиме функції, що даватимуть змогу стежити за власною фізичною активністю. Давайте почекаємо та подивимося, що ще він зможе робити.

Чи виглядатимуть вони модно?

Споживча електроніка - це різновид моди. Смартфони мають певну естетичну привабливість, але вони не замінювали собою жодних старих прикрас; натомість, розумним годинникам саме це і доведеться зробити.
Продукти Samsung не завжди добрі з точки зору естетичної привабливості. Для того, щоб компанія переконала нас вдягнути на зап'ясток свій найновіший пристрій, вона повинна зробити його не просто практичним. Вона повинна зробити так, щоб її годинник виглядав модно.

Оригінал: Businessweek.com

Переклад: Сергій Брикса, iPress.ua

Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за "таємничу загадку" – Ендрю Міхта
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Проєкт
Проєкт "День із командою Королів" Betking Foundation серед фіналістів конкурсу "Партнерство заради сталого розвитку – 2025"
Порожні запобіжники. Гарантії безпеки України опинилися в руках путіна – Ед Арнольд
Порожні запобіжники. Гарантії безпеки України опинилися в руках путіна – Ед Арнольд
Ракета Hellfire у кожному дворі. До чого веде демократизація виробництва керованих боєприпасів – Бенджамін Кук
Ракета Hellfire у кожному дворі. До чого веде демократизація виробництва керованих боєприпасів – Бенджамін Кук