Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Де купити стильний та якісний український одяг: п’ять шоурумів в різних містах

Де купити стильний та якісний український одяг: п’ять шоурумів в різних містах
Вечірні сукні та хутряні вироби сім'ї Зін ель-Абідін Бен Алі. Фото: AFP
Ігор Стефурак у блозі Inspired розповідає про те, де в Україні можна придбати недорогий, але не гірший за відомі іноземні бренди, одяг та що потрібно для того, аби кількість шоурумів з товарами від вітчизняного виробника збільшувалась.

Шоурумами у галузі, про яку я зараз розповідатиму вам, прийнято називати невеликі крамнички, де можна знайти одяг, взуття та аксесуари різноманітних брендів локального рівня. Навіщо брендам шоуруми – очевидно. По-перше, це першочерговий канал виходу на ринок, адже у таких місцях часто збирається потрібна аудиторія. По-друге, туди також можна запрошувати клієнтів, котрі дізналися про вихід нової колекції з мережі Інтернет, але бажають зробити контрольну примірку.

Зважаючи на моделі роботи магазинів із брендами та їхню вагу на формування попиту, шоуруми сміливо можна назвати першими інвесторами легкої промисловості. Вони вірять у бренди, популяризують їх та відводять місця на своїх полицях. Робота, що заслуговує похвали.

Я поспілкувався з кількома шоурумами із різних куточків України. Тож знайомтеся, і можливо, у котромусь із них ви придбаєте наступну футболку чи штани, долучаючись до процесу інвестування у молоді українські бренди одягу :)

FirmBarberShop

Шоурум, що з’явився з певною долею випадковості у кінці 2012 року в Києві. Барбершоп Firm відкрили, щоб надавати перукарські послуги для чоловіків, але у приміщенні залишалася доволі велика нічим не зайнята кімната. Спочатку власник вирішив продавати там різноманітні аксесуари для своїх клієнтів (гелі, бріолін, гребінці). Та потім до нього звернулися хлопці із Syndicate з пропозицією відкрити дводенний магазин у форматі поп-ап стору. Магазин так і лишився відчиненим після закінчення договору з першим резидентом, а з часом почали з’являтися й інші бренди, близькі по духу та ідеям з барбершопом, що збирає у себе людей охайного вигляду із хорошим відчуттям стилю.

80% асортименту – це 7 вітчизняних брендів. У Firm ви можете знайти такі популярні українські бренди: RedBeard, Sammy Icon, Циркуль, деякі речі Syndicate, краватки-метелики від Churchill та Vasil’eva & Sviridova Family, чудові шкіряні noname вироби (гаманці, папки) від друзів барбершопа, котрі й самі подеколи тут щось купують. Порядок цін: майки і футболки коштують 150-200 грн, краватки-метелики – 180-250 грн, світшоти – 380 грн, взуття –  1300 грн. Часто вартість не відрізняється від заявленої на сайтах виробників. На думку власника Firm, Антона, ціни доволі конкурентні, на одязі можна заробляти серйозні гроші –  усе залежить від спільних зусиль. Бренди повинні дбати про зростання капіталізації: займатися маркетингом, формувати власну легенду. Адже з якістю усе гаразд: за час роботи шоуруму жоден покупець не звертався зі скаргами. Антон переконаний, єдине, що стримує вихід на глобальний рівень – відсутність сміливості зробити крок. Та це питання 2-3 років роботи над своєю справою.

Underground Store

Історія цього севастопольського шоуруму почалася із бажання партнерів відкрити інтернет-магазин і забезпечувати потреби жителів міста якісним одягом. Та після детального аналізу ринку стало зрозуміло, що кількість локальних брендів неймовірно росте, і займатися оффлайновими продажами буде цікавіше. Швидко знайшли підвальне приміщення, вхід до якого нагадував сходи до метрополітену, і назвали шоурум Underground Store. Він з’явився всього місяць тому за ініціативи двох хлопців. Перше сформоване завдання – якісний одяг для севастопольців – так і залишилося головним, тому тут шопляться любителі різних стилів. Вибирати є з чого: 14 українських брендів, що за якістю не поступаються закордонним, котрі у всіх на слуху. За словами власників, відвідувачі чудово реагують, коли виявляється, що вибрані речі, зроблені такими ж молодими людьми із різних міст України, мають доступну ціну: футболки – від 120 грн, шорти – від 170 грн, аксесуари – від 70 грн.

У майбутньому партнери мають намір продовжувати популяризацію у своєму місті та зніматимуть для цього власні лукбуки.

Slim Shop

Одеський Slim Shop також з’явився завдяки зусиллям двох хлопців, які за рік роботи змогли налагодити партнерські відносини з 35-ма українськими брендами! Частина з них потім припинила розвиватися, із кимось самі відмовилися працювати через якість матеріалів, що на нашому ринку є дуже серйозним бар’єром для всіх початківців.

Клієнти шоуруму діляться на 4 категорії: спортсмени (скейтери, беймери, фіксери), ті, хто любить casual чи надає перевагу стилю streetwear, та ті, хто розуміється на хорошому взутті. Хлопці особливо підкреслюють, що у Slim Shop саме український одяг продається краще і в рази швидше, ніж закордонний. З більшістю брендів шоурум працює під реалізацію, та починають з’являтися й такі, у кого треба купувати, бо вони на хвилі популярності користуються підвищеним попитом.

У Slim Shop дуже цінують власних клієнтів, тому місцеві та постійні часто можуть побачити себе на сторінках магазину у соціальних мережах: їх фотографують одягненими у придбані речі. Найближчим часом шоурум теж планує перейняти практику закордонних колег і робити лукбуки власноруч.

KapKan

Один із найстаріших відомих мені шоурумів KapKan було створено ще у 2010 році на 13-ти квадратних метрах. Як і годиться у цьому бізнесі – з цікавості. З того часу відбулося кілька переїздів, ребрендинг, серйозне розширення асортименту та відкриття інтернет-магазину. Команда доволі велика, але більшість людей – це друзі, які допомагають у міру власних сил: дизайном, доставкою, маркетингом та з бухгалтерією.

Головний фокус шоурума – на мерчі (одяг з логотипами музичних гуртів), пластинках та локальному streetwear. Та незважаючи на це, 60% усього –  одяг 10-ти українських брендів, склад яких особливо не змінюється ось уже другий рік. Цінову політику власники тримають на рівні з іншими: футболки можна придбати за 120-350 грн, реглани –  350-650 грн, куртки – 550-1200 грн, шапки – 150-220 грн. За їхньою оцінкою пропозицій, в Україні щотижня створюється новий бренд або виходить чергова колекція вже існуючого, що створює інфопривід. Нові бренди часто стають “одноденками”, тому доводиться ретельно слідкувати за якістю, що нерідко призводить до відмов у розміщенні на полицях. “Одноденки” не мають ідей щодо розвитку, живуть ілюзіями популярності і не уявляють, хто їхня аудиторія. Щоб сподобатися покупцям і вийти на глобальний ринок, не достатньо зробити кілька футболок з принтами: потрібна чіткість стилю та колекції, що міститимуть увесь необхідний базовий набір.

Docker

Docker із Севастополя важко назвати шоурумом за стандартними мірками, адже це повноцінний магазин із безліччю відділів та брендів, який з’явився на початку 2012 року. Оскільки місто – на узбережжі Чорного моря, то й назву обрали відповідну: докер – це портовий вантажник, важка чоловіча робота, яку раніше виконував один із засновників магазину.

Команда із 7-ми людей щодня обслуговує абсолютно різноманітну за світосприйняттям аудиторію. Вони не так прискіпливо як інші вибирають бренди, орієнтуються на свій смак і модні тенденції. Відсоток українських брендів не дуже великий, асортимент часто змінюється, але якість – завжди на високому рівні. Головний рушій вітчизняної легкої промисловості, на думку власників,  – талановиті люди, які здатні встановлювати нові стандарти. Адже можливості брендів у всьому світі однакові, головне –  бажання, терпіння і реалізація власних ідей. Яскравий приклад: в Україні є бренди, що можуть дозволити собі вибирати, де продаватися. Команда Docker вважає це плюсом, бо складається враження про певний рівень. Потрібна професійність, побудова системи продажів, маркетингові навики та багато аспектів, які не стосуються самої продукції. Натомість інші бренди пишуть і телефонують, пропонуючи себе під реалізацію, і про умови продажу мова заходить вже після знайомства.

Оригінал: inspired.com.ua

Дугін розповів, як зруйнувати Захід зсередини. Такер Карлсон і
Дугін розповів, як зруйнувати Захід зсередини. Такер Карлсон і "путінський Распутін" залізли у вітальню США – Джулія Девіс
Ситуація на східному фронті. Часів Яр, Сіверськ та можливість наступу на Харків та Суми – Frontelligence Insight та Дара Массіко
Ситуація на східному фронті. Часів Яр, Сіверськ та можливість наступу на Харків та Суми – Frontelligence Insight та Дара Массіко
росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте, чи надовго? – Мік Раян
росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте, чи надовго? – Мік Раян
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер