HTC спробує піднятись за рахунок оболонки Facebook Home
HTC оприлюднила свої доходи за березень 2013 року, і це ще одна ознака, наскільки важливим є для компанії досягти успіху зі своїм новим флагманським смартфоном HTC One, або HTC First Facebook Home - або, в ідеалі, з обома. Тайванська компанія повідомила про продажі у березні 2013 року на суму 15,88 млрд. нових тайванських доларів (близько $530 млн.).
Цифри, безперечно, свідчать про покращення у порівнянні з попереднім місяцем, коли HTC досягла чергового дна продажів з 11,37 млрд нових тайванських доларів ($384 млн.). Але оскільки цей показник все одно менший на 48%, ніж у березні 2012 року, то тайванському виробнику смартфонів слід докласти ще чимало зусиль для надолуження втрачених можливостей.
Крім того, компанія вибухнула своїм звітом про доходи у першому кварталі 2013 року, повідомивши про найнижчий у своїй історії квартальний прибуток - що пов'язано із затримкою у випуску HTC One, її нового флагманського смартфону. У першому кварталі її чистий прибуток скоротився на 98% до 85 млн. нових тайванських доларів ($2,8 млн.), хоча аналітики, опитані Bloomberg, очікували, що він складе близько 600 млн. (нових тайванських доларів). В HTC це вже шостий квартал поспіль скорочення чистого прибутку. Початок продажу HTC One на ключових ринках, який спершу був запланований на кінець минулого місяця, був відкладений через дефіцит важливих компонентів для його камери.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook запустив першу телерекламу для Facebook Home
У лютому, за даними Comscore, HTC утримувала частку на ринку користувачів смартфонів США у 9,3%, що на 1,7% менше у порівнянні з попереднім кварталом. Чинники, які можуть допомогти компанії відбитися від дна - це HTC One і HTC First, перший мобільний пристрій, на якому буде встановлено оболонку Faceboook Home.
HTC One зараз доступний для попереднього замовлення абонентам AT&T і його почнуть відправляти їм з 19 квітня, що може дати цьому смартфону невелику перевагу над Galaxy S IV від Samsung, який почнуть продавати з 26 квітня. HTC One, в якого алюмінієвий корпус, вже отримав cхвальні відгуки, а генеральний директор HTC Пітер Чоу пообіцяв піти у відставку, якщо смартфон не буде комерційно успішним.
Незважаючи на ажіотаж навколо оболонки Facebook Home, досі ще занадто рано стверджувати, що партнерство з Facebook може дати HTC якусь перевагу над суперниками - виробниками інших смартфонів. Як відзначає Наташа Ломас, оболонка Facebook Home буде невдовзі доступна для встановлення на вже випущених пристроях з ОС Android, так що перевага HTC над іншими виробниками смартфонів може швидко розвіятися. Якщо це дійсно буде так, то показники продажів HTC One будуть навіть ще важливішими для виходу компанії з кризи.
Оригінал: techcrunch.com
Переклад: iPress.ua