Люди лайкають фейкові сторінки у Facebook
Про це розповідає блог watcher, посилаючись на bbc.com:
Рорі створив у Facebook сторінку неіснуючого бізнесу під назвою "ВіртуальнийБублик" (VirtualBagel) – https://www.facebook.com/VirtualBagel. В описі сторінки була вказано, що "Ми надсилаємо бублики через інтернет. Завантажуйте їх і насолоджуйтесь". Потім журналіст запустив рекламну кампанію з бюджетом $10 на день.
Цільовими країнами було обрано США, Великобританію, Росію, Індію, Єгипет, Індонезію, Малайзію і Філіппіни. Цільова аудиторія – до 45 років, тергетитнг за інтересом – кулінарія, побутова техніка. Потенційна аудиторія склала 112 млн користувачів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook знаходитиме користувачам "друзів поруч"
Впродовж 24 годин безглузда і практично порожня сторінка отримала 1600 "лайків". Серед користувачів, що підписалися на сторінку, більшість були з Єгипту, Індонезії та Філіппін, дуже мало – із США та Великобританії. Серед тих, кому сподобалася сторінка, було багато "фейкових" (несправжніх) користувачів. Наприклад, такий собі Ахмед Роналду з Каїра, у якого на сторінці місцем роботи було зазначено футбольний клуб "Реал Мадрид", а профіль не містив нічого, окрім фотографії футболіста Кріштіану Роналду. Окрім VirtualBagel, цьому "користувачеві" подобалися ще 3 тисячі сторінок.
В наступні дні географічний таргетинг було змінено. Журналіст залишив три країни – США, Великобританію та Індію. Хоча з перших двох країн лайків як і раніше майже не було, їх загальна кількість продовжувала рости і через чотири дні сягла 3 тисяч.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook слідкує за приватним листуванням користувачів
Нарешті, в останній день кампанії цільовим регіоном була обрана лише Великобританія. Результати розчаровували: зростання кількості "лайків" сильно сповільнилося.
Загальний підсумок експерименту – $60 на рекламу неіснуючого бізнесу журналіст отримав сторінку з аудиторією в основному з Єгипту та Індії, і практично нульовою участю користувачів з високодохідних ринків США і Великобританії. CTR рекламного оголошення склав 0,55. Однак при аналізі результатів кампанії за останній день, коли покази були обмежені Великобританією, CTR знизився в 10 разів до 0,059.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 5 порад для тих, хто рекламується у Facebook
За день, заплативши ті ж $10, журналіст BBC отримав всього 17 "лайків" в порівнянні з 3 тис. за $50 (5 днів).
Оригінал: watcher.com.ua