Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Люди лайкають фейкові сторінки у Facebook

Люди лайкають фейкові сторінки у Facebook
Фото: 1tv.ge
Журналіст ВВС Rory Cellan-Jones вирішив поставити експеримент, мета якого дізнатись, хто ж лайкає сторінки брендів і яка їх мотивація.

Про це розповідає блог watcher, посилаючись на bbc.com:

Рорі створив у Facebook сторінку неіснуючого бізнесу під назвою "ВіртуальнийБублик" (VirtualBagel) – https://www.facebook.com/VirtualBagel. В описі сторінки була вказано, що "Ми надсилаємо бублики через інтернет. Завантажуйте їх і насолоджуйтесь". Потім журналіст запустив рекламну кампанію з бюджетом $10 на день.

Експеримент ВВС – люди лайкають сторінки неіснуючих компаній

Цільовими країнами було обрано США, Великобританію, Росію, Індію, Єгипет, Індонезію, Малайзію і Філіппіни. Цільова аудиторія – до 45 років, тергетитнг за інтересом – кулінарія, побутова техніка. Потенційна аудиторія склала 112 млн користувачів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook знаходитиме користувачам "друзів поруч"

Впродовж 24 годин безглузда і практично порожня сторінка отримала 1600 "лайків". Серед користувачів, що підписалися на сторінку, більшість були з Єгипту, Індонезії та Філіппін, дуже мало – із США та Великобританії. Серед тих, кому сподобалася сторінка, було багато "фейкових" (несправжніх) користувачів. Наприклад, такий собі Ахмед Роналду з Каїра, у якого на сторінці місцем роботи було зазначено футбольний клуб "Реал Мадрид", а профіль не містив нічого, окрім фотографії футболіста Кріштіану Роналду. Окрім VirtualBagel, цьому "користувачеві" подобалися ще 3 тисячі сторінок.

В наступні дні географічний таргетинг було змінено. Журналіст залишив три країни – США, Великобританію та Індію. Хоча з перших двох країн лайків як і раніше майже не було, їх загальна кількість продовжувала рости і через чотири дні сягла 3 тисяч.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook слідкує за приватним листуванням користувачів

Нарешті, в останній день кампанії цільовим регіоном була обрана лише Великобританія. Результати розчаровували: зростання кількості "лайків" сильно сповільнилося.

Загальний підсумок експерименту – $60 на рекламу неіснуючого бізнесу журналіст отримав сторінку з аудиторією в основному з Єгипту та Індії, і практично нульовою участю користувачів з високодохідних ринків США і Великобританії. CTR рекламного оголошення склав 0,55. Однак при аналізі результатів кампанії за останній день, коли покази були обмежені Великобританією, CTR знизився в 10 разів до 0,059.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 5 порад для тих, хто рекламується у Facebook

За день, заплативши ті ж $10, журналіст BBC отримав всього 17 "лайків" в порівнянні з 3 тис. за $50 (5 днів).

Оригінал: watcher.com.ua

Європа, а не НАТО, має відправити війська в Україну. Чому не слід хвилюватися через ризики ескалації – Foreign Affairs
Європа, а не НАТО, має відправити війська в Україну. Чому не слід хвилюватися через ризики ескалації – Foreign Affairs
Нема причин поки радіти оголошенню про американську допомогу. Що дозволяє росіянам просуватися – Том Купер
Нема причин поки радіти оголошенню про американську допомогу. Що дозволяє росіянам просуватися – Том Купер
Багато дрібних дій. росіяни продовжують наполегливо атакувати українські позиції за підтримки авіації та артилерії – Дональд  Гілл
Багато дрібних дій. росіяни продовжують наполегливо атакувати українські позиції за підтримки авіації та артилерії – Дональд Гілл
російська загроза не щезне. Без європейського переозброєння НАТО прирікає себе на поразку – Ендрю Міхта
російська загроза не щезне. Без європейського переозброєння НАТО прирікає себе на поразку – Ендрю Міхта
Проросійська фракція Республіканської партії програла. Тепер Україна має перемогти – Енн Епплбом
Проросійська фракція Республіканської партії програла. Тепер Україна має перемогти – Енн Епплбом
Чортівня закінчилася і ми повинні виграти цю битву. Як відбувалося результативне голосування в Конгресі – Філліпс О'Брайен
Чортівня закінчилася і ми повинні виграти цю битву. Як відбувалося результативне голосування в Конгресі – Філліпс О'Брайен
Рахунок за втрати під Авдіївкою. росіяни активно пробиваються для обходу лінії оборони на захід під Бахмутом – Том Купер
Рахунок за втрати під Авдіївкою. росіяни активно пробиваються для обходу лінії оборони на захід під Бахмутом – Том Купер
Повітряно-ракетна війна. Успіхи українців та атаки росіян по цивільних об'єктах – Том Купер
Повітряно-ракетна війна. Успіхи українців та атаки росіян по цивільних об'єктах – Том Купер