Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Реклама Катеринчука подіяла: журналісти цікавляться, скільки вона коштує і хто її оплачує

Реклама Катеринчука подіяла: журналісти цікавляться, скільки вона коштує і хто її оплачує
Микола Катеринчук. Фото: iPress.ua
Журналіст Володимир Горковенко на своїй сторінці у мережі Facebook розмістив відкритий лист до Миколи Катеринчука, в якому просить пояснити природу походження масованої реклами майбутнього кандидата в міські голови Києва (якщо його вибори колись відбудуться).

Готую колективний інформаційний запит до Катеринчука щодо кількості його реклами та її вартості. Вже погодилися під документом підписатися більше 10-ти журналістів із центральних ЗМІ. Кидаю текст. Хто хоче долучитися - пишіть. 

Запит на інформацію

Шановний Микола Дмитровичу!

Останнім часом має місце "засилля" зовнішньої реклами із прізвищем "Катеринчук", яка може мати відношення до Вас, як народного депутата України.

Ми спостерігаємо розміщення зовнішньої реклами на територіях, будинках і спорудах без згоди їх власників, без врахування архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та без додержанням правил благоустрою територій населених пунктів, що є порушенням пункту 4 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 р. № 2067.

Реклама із прізвищем "Катеринчук" за своїм змістом може бути віднесена до недобросовісної реклами, тобто такої, яка вводить або може ввести в оману споживачів реклами, завдати шкоди суспільству внаслідок неточності, недостовірності, двозначності, перебільшення, замовчування, порушення вимог щодо місця і способу розповсюдження. 

У зв’язку із наведеним вище, керуючись положеннями статей 2, 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації" просимо Вас надати інформацію щодо кількості об’єктів зовнішньої реклами, на яких поширена рекламна інформація із прізвищем "Катеринчук".

Крім того, просимо надати інформацію щодо суб’єктів укладання договорів на розміщення реклами із прізвищем "Катеринчук" (рекламодавців) та вартість угод на розміщення реклами. 

Просимо надати відповідь на запит про інформацію у терміни, визначені статтею 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації".

Оригінал: facebook.com

Нова Холодна війна? Третя світова війна? Як нам орієнтуватися в цей час сум'яття? – Тімоті Ґартон Еш
Нова Холодна війна? Третя світова війна? Як нам орієнтуватися в цей час сум'яття? – Тімоті Ґартон Еш
Стратегія США потрібна зараз. Поки ще не пізно для України – Бен Годжес та Гаррі Каспаров
Стратегія США потрібна зараз. Поки ще не пізно для України – Бен Годжес та Гаррі Каспаров
Нова пропагандистська війна. Автократії проти лібералізму та свободи. Частина 1 – Енн Епплбом
Нова пропагандистська війна. Автократії проти лібералізму та свободи. Частина 1 – Енн Епплбом
росіяни повільно просуваються на східному фронті. А на півдні несуть великі втрати – Дональд Гілл
росіяни повільно просуваються на східному фронті. А на півдні несуть великі втрати – Дональд Гілл
Бо Захід не реагує. російська підривна діяльність шириться Європою та вказує на моделі майбутньої агресії – Кейр Джайлз
Бо Захід не реагує. російська підривна діяльність шириться Європою та вказує на моделі майбутньої агресії – Кейр Джайлз
Макрон зустрічається з Сі. Два імператори на порозі двох воєн – огляд ЗМІ
Макрон зустрічається з Сі. Два імператори на порозі двох воєн – огляд ЗМІ
Лінії стабілізуються. Реальна історія останніх місяців війни – Філліпс О'Брайен
Лінії стабілізуються. Реальна історія останніх місяців війни – Філліпс О'Брайен
Боротьба з ППО супротивника  по-українськи. Українці ефективно знищують російську ППО вздовж лінії фронту – Том Купер
Боротьба з ППО супротивника по-українськи. Українці ефективно знищують російську ППО вздовж лінії фронту – Том Купер