Через дорогий бензин українці "пересідають" на дизель
Наприклад, у загальному обсязі продажів Porsche в Україні частка дизельних моделей зросла з 19% в 2010-му до 28% у поточному році, повідомляє "КомерсантЪ-Украина".
Трохи менше – на 9% - зросли продажі дизельних версій у Audi. Цього року вони сягнули 35%, а минулого – 26%.
За словами представників імпортерів Mercedes-Benz і Volvo, вже декілька останніх років близько 60% їхніх продажів займають саме автомобілі з дизельними двигунами.
Також щороку автоконцерни пропонують моделі з усе меншою витратою палива.
До прикладу, якщо в 2006-му році розхід у Porsche Cayenne S становив 14,9 л/100 км, в 2008-му - 13,7 л, то в моделі 2011-го року - 10,5 л.
Окрім цього, покращилися і характеристики автомобілів.
"Дизельні моделі стали динамічнішими завдяки збільшенню крутного моменту при менших обертах", - повідомив бренд-директор Porsche компанії Winner Imports Ukraine Сергій Корольов.
За його словами, це дозволяє швидше розвивати швидкість і краще пересуватися бездоріжжям.
Маркетинг-менеджер Audi компанії "Порше Україна" Людмила Руль додає, що серед інших переваг дизельних автомобілів – нижчий рівень шуму завдяки відсутності вібрацій від двигуна.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Бензин після Нового року може подорожчати на 1,2 грн
Та, мабуть, найважливішим для українців, є те, що, у порівнянні з бензином, вартість дизельного палива зростає повільніше.
Керівник управління дрібнооптових і крупнооптових продажів "ТНК-ВР Коммерс" Вадим Фомін зазначає, що це пов'язано з тим, що при переробці нафти дизельного палива виробляється у декілька разів більше, ніж бензину, та те що один із основних постачальників палива в Україну - Росія збільшила відвантаження саме дизельного палива.
"Ще один чинник - прагнення держави не допустити значне подорожчання "дизеля". Це паливо використовується в сільському господарстві, і ціна на нього впливає на вартість продуктів харчування", - пояснив директор консалтингової компанії "А-95" Сергій Куюн.
Одним з недоліків є те, що вартість дизельних автомобілів у середньому на 10-15% вище бензинових аналогів і знижуватись вона не буде.
"Передумов до їх здешевлення немає, так як собівартість виробництва дизельних двигунів вища. Преміальні автомобілі купуються, як правило, не на останні гроші. Ставки автокредитування також дуже великі", - заявив генеральний директор компанії "Віпос" (імпортер Ferrari, Lamborghini і Bentley) Віктор Постельніков.