Facebook кардинально змінює алгоритм відображення контенту в стрічці новин
Зміна в алгоритмі покликана показати користувачам ті історії, які вони хочуть бачити – навіть якщо вони і пропустили таку історію з першого разу. Для сторінок брендів це означає, що популярні органічні публікації побачить більше людей.
Для тестової групи користувачів ця зміна показала зростання кількості лайків, коментарів та шейрів на 5% для історій від друзів та на 8% для історій від сторінок брендів. Раніше користувачі і середньому бачили 57% історій у стрічці новин. Із відображенням обраних старих історій у топі стрічки новин користувачі почали бачити 70% історій.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook заплатила хакерам за пошук прогалин у системі безпеки 1$ млн
Другою анонсованою зміною в алгоритмі є врахування останніх 50 взаємодій користувача (лайки, коменти, шейри тощо): люди, із якими ви нещодавно взаємодіяли, матимуть більшу вагу для відображення у вашій стрічці новин.
Фото: watcher.com.ua
У Facebook кажуть, що доставити правильний контент правильним людям у правильний час так, щоб вони не втрачали важливих для них історій, не так просто.
Щоразу, коли хтось заходить до своєї стрічки новин, у середньому на нього чекає 1,5 тис історій від друзів, сторінок і людей, яких він зафоловив. Більшість людей не має часу на перегляд усіх цих історій. Враховуючи поведінку користувачів, Facebook відбирає з тих 1,5 тис історій 300 пріорітетних. При цьому, зокрема, враховують:
- як часто ви взаємодієте з другом, сторінкою, публічною особою,
- кількість лайків, коментів та шейрів, які публікація отримує загалом та від ваших друзів зокрема,
- як часто ви взаємодіяли з таким типом публікації раніше,
- чи ви та інші користувачі ховаєте цю публікацію або скаржитеся на неї.
Facebook обіцяє надалі активніше інформувати про зміни в алгоритмі відображення історій у стрічці новин.
Фото: watcher.com.ua