Instagram заявив, що не продаватиме рекламодавцям фото користувачів
Цією заявою Instagram спростував вчорашнє повідомлення про те, що згідно з новою версією ліцензійної угоди, Instagram отримає право використовувати з комерційною метою усі приватні фото зі своєї бази.
Один із засновників Instagram Кевін Сістром заявив, що журналісти і блогери, які вчора повідомили про зміни, неправильно зрозуміли нові правила сервісу. Він визнав, що метою змін є залучення користувачів до рекламного процесу, тобто відображення їхніх персональних даних у рекламі, однак про продаж фото не йдеться.
Сістром у своєму блозі пояснив: "Ми не будемо продавати ваші фото. Текст угоди користувача є незрозумілим, і це наша помилка. Ми працюємо над новим варіантом тексту, щоб усе було зрозуміло".
Instagram впровадить зміни в умовах надання послуг з 16 січня. Ті, хто не видалять свого облікового запису до цієї дати, автоматично погодяться на нові умови.
У початковому варіанті нової ліцензійної угоди, який спричинив обурення блогерів, йдеться: "Ваша згода надає Instagram ліцензію використовувати контент, який ви розміщуєте за допомогою сервісу. Інші компанії можуть платити сервісу за використання імені користувача і його фото у спонсорському контенті".
Сервіс вніс зміни до угоди користувача після того, як його придбав Facebook у квітні цього року за $ 1 млрд. Кількість аудиторії Instagram сягнула 100 млн користувачів.
За матеріалами BBC.