Компаніям слід остерігатися "твітів"
Про це йдеться в доповіді Всесвітнього економічного форуму (ВЕФ), пише The Economist.
ВЕФ припускає, що "цифрові пожежі" можуть завдати глобальних збитків.
"Інтернет здатний поширити дезінформацію в мить ока. Трейдери, люди та роботи, здатні приймати рішення на основі цієї інформації швидше, ніж ви встигнете сказати: "повний крах", - йдеться в статті видання.
Автор тексту наводить кілька прикладів: у липні 2012 року ціни на нафту виросли більш ніж на $1 за барель, після того, як один користувач Twitter (видавши себе за російського міністра внутрішніх справ) розповів у мережі, що президента Сирії Башара Асада було щойно "вбито чи поранено". У жовтні NASDAQ призупинив торги акціями Google, коли витік інформації із доповіді про прибутки компанії призвів до падіння ринкової капіталізації компанії на суму $22 млрд.
В листопаді виникли проблеми у BBC, після того, як через один безвідповіданьний випуск новин, користувачі у Twitter почали звинувачувати невинного політика в педофілії.
"Пожежники" на сторожі
Компанії повинні серйозно сприймати такі ризики, але "цифрові пожежі" можуть бути не настільки катастрофічними, як цього бояться у ВЕФ. Інтернет дуже часто займається самоцензурою.
Повідомлення у Twitter про те, що Нью-Йоркська фондова біржа була затоплена під час урагану Sandy, було швидко виправлене іншими користувачами Twitter. Компанії розробляють програми, такі, як Truthy, TEASE і з чудесною назвою LazyTruth; ці програми допомагають людям оцінити достовірність інформації в Інтернеті. Крім того, підприємці завжди були зобов’язані зважувати та оцінювати нову інформацію, як би вона до них не надходила: по волоконно-оптичному кабелю або за допомогою поштового голуба.