Дірки у київських дорогах почнуть латати на початку березня
Про це чиновник розповів в інтерв'ю журналу Forbes.
За словами Глинського, цьогоріч зима була особливо суварою до столичних доріг. Найбільше покриття постраждало на тих ділянках, де капітальний ремонт проводили ще 7-10 років тому, також не солодко довелося "латаним" дорогам.
"Дорожнє полотно на більшості вулиць зношене в 2-3 рази більше за норму. Це як стара сукня, протерта вже скрізь, де можна придумати. Сьогодні ти латаєш її в одному місці, але за першого натягу тканина рветься поруч. Те ж і з дорогами. Ми ремонтуємо не вчорашні латки, а нові діри поруч з ними", - пояснив керівник відомства.
Посадовець обіцяє, що "Київавтодор" візьметься за латання доріг вже на початку березня, після того, як в країну прийде тепло.
"Ямковий ремонт ми планували закінчити до 15 травня. Але позавчора, 18 лютого, голова КМДА Олександр Попов сказав, що у нас є час лише до 15 квітня. Будемо сподіватися, що сьогодні він не пересуне терміни ще раз, адже ми фізично не встигаємо, нам заважає погода", - зауважив він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Через погані дороги Україна втрачає транзитний потенціал, - представник перевізників
Глинський констатує, столичні дороги потребують термінової "реанімації". Однак, на відміну від двох попередніх років, цьогоріч "Київавтодору" треба проводити не капремонт покриття, а перш за все латання дір глибиною більше, ніж в 4 см.
"Поточний, плановий та середній ремонт, тобто заміна верхнього шару дорожнього полотна, коштує приблизно втричі дешевше, ніж капітальний ремонт. Але, замість того щоб три роки поспіль латати дороги, можна один раз провести капремонт, і на наступні 5-7 гарантійних років про цю ділянку просто забути. Ми так робили два роки поспіль", - пояснює чиновник.
За його словами, до 2010 року відомству постійно бракувало грошей, однак, сьогодні ця ситуація трохи покращилася.
"Зараз наш пріоритет - залатати всі дірки та чекати наступних сесій Київради. На них може бути прийняте рішення про збільшення бюджету "Київавтодору", і тоді нам вистачить грошей на запланований капремонт. Хоча сказати, що ми зможемо скрізь відразу ж замінити латання дірок на капремонт, я не можу - цього не буде", - наголосив Гливнський..
У 2012 році "Київавтодор" витратив на ремонт доріг 17 млн гривень, цьогоріч кошторис становить близько 15-20 млн гривень, прогнозує керівник відомства.