RSS
CУСПІЛЬСТВО НОВИНИ

Мобільним операторам заборонили хитрувати з тарифами

Нові правила надання телекомунікаційних послуг, затверджені Кабінетом міністрів, встановлюють низку заборон для операторів і провайдерів.
Мобільним операторам заборонили хитрувати з тарифами Фото: flickr.com

Останній раз правила надання телекомунікаційних послуг переглядали ще сім років тому, у 2005 році.

Серед нововведень – офіційне скасування плати за з’єднання назавжди та запровадження посекундної тарифікації. Відтепер абонент інтернету або мобільного зв’язку чи кабельного телебачення платитиме лише за спожиті послуги.

Контент-послуги: лише за згоди споживача

Окрім того, відтепер оператор чи провайдер не може змінювати один тарифний план на інший в односторонньому порядку. Користувачу повинні дохідливо і зрозуміло пояснити, який тарифний пакет йому пропонують.

Як зазначили в Нацкомісії з регулювання  зв’язку та інформатизації (НКРЗІ), нові правила також передбачають норми, покликані захистити споживачів мобільного зв'язку від не завжди добросовісних дій третіх сторін – контент-провайдерів. Відтепер оператори не можуть без згоди сторін надавати контент-послуги. Абонент повинен бути достатньо проінформований про характер і вартість тієї чи іншої послуги.

Також НКРЗІ пішла назутріч  інтернет-операторам і регламентувала мінімальну гарантовану швидкість доступу до всесвітньої мережі і лише ту, яка прописана у договорі оператора і абонента.

Оператори відповідатимуть за якість

У НКРЗІ очікують, що нові правила надання телекомунікаційних послуг зобов’яжуть операторів і провайдерів якісніше інформувати клієнтів про умови надання телекомунікаційних послуг, у тому числі контент-послуг абонентам.

Водночас нові правила сприятимуть доступу споживачів до інформації про послуги, їх якість, умови надання та отримання, - зазначили у прес –службі Нацкомісії.

Мобільні оператори задоволені

Мобільні оператори у цілому розцінили нові правила як позитивну подію для ринку.

"У нових правилах більш чітко визначені права та обов’язки операторів та споживачів та умови оплати послуг", - розповів у коментарі iPress менеджер зі зв'язків з громадськістю Львівської філії ПрАТ "Київстар" Віктор Гальчинський.

"Основні новації – абсолютно новий порядок надання контент-послуг, деякі зміни при формуванні тарифних планів – тепер потрібно обов’язкового вказувати мінімальний та граничний термін дії тарифних планів", - зазначив Віктор Гальчинський.

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

26 04 2012 11:52
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ