Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Поляки блокують постачання тролейбусів "Богдан" в ЄС

Поляки блокують постачання тролейбусів
Фото: poltava.pl.ua
У корпорації "Богдан" виникли труднощі з першим великим контрактом на поставку тролейбусів в Європейський Союз. Найбільший виробник міського транспорту в Польщі - Solaris - оскаржив у суді результати тендеру, в якому переміг консорціум "Богдана" і польської Ursus.

Про це розповів прес-секретар Solaris Матеуш Фігашевскі у коментарі "КомерсантЪ-Украина".

Польська Solaris Bus & Coach подала позов в Національну апеляційну палату Варшави з вимогою скасувати результати тендеру на постачання тролейбусів в Люблін.  

"Ми вважаємо, що спільна заявка консорціуму "Богдана" і Ursus, що перемогла в тендері, не відповідає технічним умовам конкурсу. Справу розглядатимуть 15 березня", - наголосив він. Інші подробиці спору не розголошують.

У секретаріаті Національної апеляційної палати Варшави підтвердили, що такий позов зареєстрований. У Ursus і "Богдані" не змогли надати коментарів. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вілкул заборонив містам закуповувати імпортний транспорт

Спільна заявка корпорації "Богдан" і польської компанії Ursus наприкінці лютого перемогла в тендері на поставку 38 тролейбусів для Любліна. Передбачалося, що місто отримає тролейбуси з низькою підлогою, зібрані на базі 12-метрової моделі T701-15. "Богдан" поставить кузова та комплектуючі до них, чеська Cegelec - систему управління, а остаточну збірку здійснить Ursus. Ходова частина буде від німецького виробника, а двигун - від польського.

Загальна вартість пропозиції становить 52,8 млн злотих (майже $17 млн). Консорціум запропонував тролейбуси за 1,39 млн злотих ($439 тис) за одиницю, а Solaris - за 1,396 млн злотих ($441 тис). 

Директор управління міського транспорту Любліна Гжегож Малець розповів виданню, що заявка консорціуму повністю відповідала умовам тендеру.

"Практика показує, що скасування результатів тендерів в Євросоюзі - досить рідкісне явище", - зауважив керівний партнер юридичної компанії AstapovLawyers Андрій Астапов.

Однак, за словами старшого аналітика ІГ "АРТ-Капітал" Олексія Андрейченка, скасування угоди не завдасть збитків "Богдану" та не зіпсує репутацію, оскільки мовиться йде не про якість продукції, а про відповідність вимогам тендеру.

Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico