Потреба компаній в SMM-менеджерах зросла удвічі протягом року
Про це йдеться на сайті міжнародного кадрового порталу HeadHunter.
Якщо за п’ять місяців від початку 2011 року у базі кадрового порталу нараховувалось усього 14 резюме кандидатів на посаду SMM-менеджера на 20 вакансій, то за аналогічний період 2012 року вже з’явилось 73 резюме на 54 вакансії.
Більшість вакансій – 90% - пропонують у Києві, решта 10% розподілені між Харковом, Донецьком, Одесою та АР Крим.
Роботодавці передусім зацікавлені у "готових спеціалістах". 80% вакансій вимагають від кандидатів досвіду роботи, проте й спеціаліста без досвіду роботи готові взяти 15% компаній.
Що повинен вміти SMM-менеджер
Як зазначив директор digital-агентства GRAPE-Ukraine Юрій Гладкий, SMM-менеджер повинен бути універсальним спеціалістом, який може якісно керувати людьми та процесами.
Перш за все від охочих працювати у цій галузі вимагають знання профільних технологій – володіння усіма інструментами просування проекту в мережі Інтернет. Також кандидат повинен вміти працювати з негативними відгуками та моніторити мережу.
Більшість компаній вимагають від кандидатів порт фоліо з готовими проектами, а без нього, швидше за все, резюме не розглядатимуть.
Окрім того, SMM-менеджер повинен володіти грамотною українською та російською мовою, а також – англійською, щонайменше на базовому рівні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Роботодавці дискримінують українців за віком
Часто кадровики вимагають від кандидатів високої комп’ютерної грамотності.
Проте "чистих" SMM-менеджерів шукають рідко. Найчастіше потрібні знання та вміння з близьких професійних областей – SEO, PR, реклама, журналістика маркетинг.
Юрій Гладкий також наголосив на тому, що зараз в Україні немає де отримати освіту універсального спеціаліста з SMM. Є лише кілька способів отримати базові знання, серед яких стажування в digital-агентстві, навчання на курсах ІКРА (Інтерактивні комунікації в рекламі).
Дані: hh.ua
Решта пропозицій на ринку освіти SMM-менеджерів, за словами Юрія Гладкого, вкрай низької якості та можуть надати тільки загальну інформацію щодо актуальних питань індустрії.
Скільки коштує SMM-менеджер
Умовно SMM-спеціалістів можна розділити на кілька рівнів.
"Найдешевшими" на українському ринку праці є спеціалісти з досвідом роботи до двох років, яким пропонують заробітну плату на рівні 3-5 тис грн.
5-8 тис грн може заробляти спеціаліст зі середнім досвідом роботи – 2-3 роки. В обов’язки такого спеціаліста входить підготовка контентної політики, управління якістю контенту, участь у розробці соціальної стратегії, ідей, тощо.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: За боротьбу з безробіттям платитимуть платники податків
Спеціалістами вищого рівня вважаються SMM-менеджери з досвідом роботи від трьох років. Таким фахівцям пропонують зарплату на рівні 8-16 тис грн. Від них вимагають комплексного управління соціальними платформами та всією командою, що задіяна в проектах – від планування етапів створення та розвитку до соціалізації компаній бренда в ATL, BTL, оффлайн, тощо.
За даними кадрового порталу, роботу SMM-менеджера найчастіше шукають чоловіки та жінки віком до 30-ти років зі середнім або високим знанням англійської мови та високими комп’ютерними навичками.