В Угорщині вчені виявили закам'янілого прісноводного монстра

Фото: newswatch.nationalgeographic.com/ Erik Tunstad
Угорські палеонтологи знайшли закам'янілого прісноводного монстра вік якого сягає 84 мільйонів років. Істота належить до сімейства водних рептилій, які нагадують щось середнє між крокодилом та китом.

Про це пише Шейн Мак Глаун у своєму техноблозі на SlashGear.com.

Палеонтологи вважають, що рептилія є мозазавром, однак, інші експерти галузі заперечують це твердження та наголошують, що угорський монстр - це чудовисько озера Лох-Несс.

З огляду на висновки експертизи, яку провели науковці, "mosasaur" (скорочена наукова назва рептилії) все життя провів у прісній воді, а на питання: як чудовисько могло опинилося в річці - вчені розводять руками.

Угорські науковці вже охрестили монстра - Pannoniasaurus.

ДИВІТЬСЯ ФОТО: У пустелі Перу археологи знайшли кістки кита

"Цікаво, що дослідники знайшли закам'яне чудовисько на смітнику поблизу вугільної шахти в Західній Угорщині. На думку вчених, mosasaur - прожив не довго, є відносно молодим самцем. Також такий монстр є дуже рідкісною знахідкою", - пише автор.

Ця істота дуже спантеличила науковців, оскільки раніше вони вважали, що подібні види завжди жили у солоних морських водах. А тепер вони змушені припустити, що морських монстрів там ніколи не було, усі вони жили у прісноводних річках.

Pannoniasaurus. Ілюстрація: slashgear.com

Також це відкриття свідчить про те, що рептилії-чудовиська ніколи не мігрували: особини одного виду всі етапи життєвого циклу перебували в одному місці.

Серед інших закам'янілостей поруч із Pannoniasaurus науковці виявили риб, земноводних, черепах, ящірок, крокодилів та динозаврів. Вчені вважають, що чудовисько було "вінцем усієї тодішньої екосистеми".

У знайденої рептилії маленькі зуби. Це свідчить про те, що вона полювала винятково на риб та амфібій. Також mosasaur мало короткі ноги, тому весь час проводило у воді, а іноді виходило на поверхню.

Нечіткі червоні лінії в Україні. І чому їх продовжують порушувати – Лоуренс Фрідман