Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Україна приєдналася до міжнародної угоди Interbus

Україна приєдналася до міжнародної угоди Interbus
Фото: Amanda Alessandrine/flickr.com
Вчора, 16 жовтня, Верховна Рада проголосувала за приєднання України до міжнародної угоди про нерегулярні перевезення пасажирів автобусами.

Тепер на міжнародних маршрутах використовуватимуть автобуси, випущені не раніше 1993 року, пише "КомерсантЪ-Украина".

Багато компаній і зараз насилу оновлюють парк - через високі податки під час імпорту автобусів вони не витримують конкуренції з польськими і словацькими перевізниками. 

Документ, поданий на голосування Президентом Віктором Януковичем, у сесійній залі навіть не обговорювали, тим не менше його підтримали 263 депутати.

Згідно з проектом, до угоди Interbus Україна повинна приєднатися до кінця року. Interbus спрощує дозвільні процедури, зокрема, перевізників звільнять від необхідності отримання дозволів на виїзні рейси без пасажирів та порожні зворотні рейси.

Опитані виданням автоперевізники відзначають, що зараз особливих складнощів у роботі з країнами ЄС не відчувають. Натомість, в неофіційних бесідах основними проблемами називають необхідність "практично завжди давати хабар прикордонникам за швидке проходження кордону" і конкуренцію з боку європейських компаній.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ринок пасажирських перевезень на чверть у тіні, - Клименко

В угоді передбачений захист від іноземних конкурентів: "Місце відправлення повинно знаходитися на території країни, в якій заснований транспортний оператор".

Також Interbus регулює відносини транспортних операторів на міжнародному ринку.

Але угода передбачає і досить жорсткі умови для українських компаній: їм потрібно частіше оновлювати парк. Голова правління компанії "Львів-Інтуртранс" Василь Попович зазначає, що зараз в країні 40-50% автобусів не відповідають цій вимозі: "Близько 80% парку зношені на 100%, заміни потребують близько 10 тис автобусів".

Слід зазначити, що документ прийняли 30 червня 2001 року в Брюсселі і підписали всі країни Європейського союзу. Пізніше до договору приєдналися Молдова, Туреччина, Хорватія, Боснія і Герцеговина, Албанія і Македонія. Україна планувала підписати документ ще в 2006 році.

Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Україні не вистачає сил. Проте шанси росіян захопити Донбас близькі до нуля – Дональд Гілл
Україні не вистачає сил. Проте шанси росіян захопити Донбас близькі до нуля – Дональд Гілл
Том Купер рекомендує: російська ракетна кампанія проти України. Довоєнні запаси балістичних та крилатих ракет закінчилися – Адріан Фонтанелла
Том Купер рекомендує: російська ракетна кампанія проти України. Довоєнні запаси балістичних та крилатих ракет закінчилися – Адріан Фонтанелла
Перегони на полі бою. росіяни хочуть захопити більше території, поки не дійшла американська допомога – Філліпс О'Брайен
Перегони на полі бою. росіяни хочуть захопити більше території, поки не дійшла американська допомога – Філліпс О'Брайен
"Знищені" росіянами 4-5 разів повітряні сили України продовжують наносити ураження. росіяни кидають в бій всіх, кого можуть нашкребти – Том Купер
Західним експертам варто зайнятися Шольцем – буде більше користі. росіяни продовжують просуватися на Захід від Авдіївки – Том Купер
Західним експертам варто зайнятися Шольцем – буде більше користі. росіяни продовжують просуватися на Захід від Авдіївки – Том Купер