Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Україна приєдналася до міжнародної угоди Interbus

Україна приєдналася до міжнародної угоди Interbus
Фото: Amanda Alessandrine/flickr.com
Вчора, 16 жовтня, Верховна Рада проголосувала за приєднання України до міжнародної угоди про нерегулярні перевезення пасажирів автобусами.

Тепер на міжнародних маршрутах використовуватимуть автобуси, випущені не раніше 1993 року, пише "КомерсантЪ-Украина".

Багато компаній і зараз насилу оновлюють парк - через високі податки під час імпорту автобусів вони не витримують конкуренції з польськими і словацькими перевізниками. 

Документ, поданий на голосування Президентом Віктором Януковичем, у сесійній залі навіть не обговорювали, тим не менше його підтримали 263 депутати.

Згідно з проектом, до угоди Interbus Україна повинна приєднатися до кінця року. Interbus спрощує дозвільні процедури, зокрема, перевізників звільнять від необхідності отримання дозволів на виїзні рейси без пасажирів та порожні зворотні рейси.

Опитані виданням автоперевізники відзначають, що зараз особливих складнощів у роботі з країнами ЄС не відчувають. Натомість, в неофіційних бесідах основними проблемами називають необхідність "практично завжди давати хабар прикордонникам за швидке проходження кордону" і конкуренцію з боку європейських компаній.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ринок пасажирських перевезень на чверть у тіні, - Клименко

В угоді передбачений захист від іноземних конкурентів: "Місце відправлення повинно знаходитися на території країни, в якій заснований транспортний оператор".

Також Interbus регулює відносини транспортних операторів на міжнародному ринку.

Але угода передбачає і досить жорсткі умови для українських компаній: їм потрібно частіше оновлювати парк. Голова правління компанії "Львів-Інтуртранс" Василь Попович зазначає, що зараз в країні 40-50% автобусів не відповідають цій вимозі: "Близько 80% парку зношені на 100%, заміни потребують близько 10 тис автобусів".

Слід зазначити, що документ прийняли 30 червня 2001 року в Брюсселі і підписали всі країни Європейського союзу. Пізніше до договору приєдналися Молдова, Туреччина, Хорватія, Боснія і Герцеговина, Албанія і Македонія. Україна планувала підписати документ ще в 2006 році.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян