Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Влада Індонезії вирішила не публікувати звіт про катастрофу AirAsia

Влада Індонезії вирішила не публікувати звіт про катастрофу AirAsia
Фото: АР
Влада Індонезії прийняли рішення не публікувати попередній звіт про причини катастрофи AirAsia Indonesia, жертвами якого стали понад 160 осіб.

Про це сьогодні повідомив голова Національного комітету з безпеки на транспорті країни Татанг Курніаді, інформує Reuters.

Попередній звіт повинен бути представлений в Міжнародну організацію цивільної авіації (ІКАО) не пізніше, ніж через 30 днів з дня катастрофи. Також спочатку планувалося, що одночасно з цим - 28 січня - будуть оприлюднені перші результати розслідування. Що саме змусило владу зберегти цю інформацію в закритому доступі, агентство не уточнює.

До кінця поточного тижня експерти планують завершити розшифровку "чорних скриньок".

Підпишіться на наш новий телеграм-канал iPress | Міжнародна преса українською де ми трохи виходимо за рамки і показуємо більше, ніж на сайті. Ставайте частиною розумної спільноти!

Як інформував iPress.ua, літак авіакомпанії "Air Asia", що здійснював рейс з індонезійської Сурабаї до Сінгапура, втратив зв'язок з наземними службами в Джакарті. На борту літака перебувало 155 пасажирів (більшість індонезійці) і семеро членів екіпажу. Серед них – троє громадян Південної Кореї, по одному громадянину Сінгапуру, Малайзії, Франції, підданий Великобританії, а решта - індонезійці.

Пізніше з'явилася інформація, що індонезійські рятувальники виявили у морі 40 тіл загиблих під час операції з пошуку пасажирів. Однак речник ВМС Індонезії Манахан Сіморангкір спростував це повідомлення і назвав це непорозумінням.

Також повідомлялося, що в Яванському морі, за 10 км від місця, де екіпаж лайнера востаннє виходив на зв'язок, знайдені тіла шести загиблих. Однак шеф пошукової операції підтвердив, що були знайдені тіла тільки трьох людей.

9 січня з дна моря підняли хвостову частину літака.

13 січня рятувальни підняли із дна Яванського моря другий бортовий самописець, на який записувалися розмови пілотів.

Додамо, що у березні 2014 пропав інший літак малайзійської авіакомпанії - Boeing 777 Malaysia Airlines, що летів рейсом MH370 з Куала-Лумпура в Пекін. На борту знаходилися 239 осіб. Літак не був знайдений.

США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта
Трамп відкрито діє під рефлексивним контролем росії. Українські успіхи на дальніх дистанціях – Філліпс О'Брайен
Трамп відкрито діє під рефлексивним контролем росії. Українські успіхи на дальніх дистанціях – Філліпс О'Брайен
Огляд війни. російські фронти борються один з одним за ресурс – Ендрю Таннер
Огляд війни. російські фронти борються один з одним за ресурс – Ендрю Таннер
Євразійська загроза, що насувається. США не готові до протистояння новій євразійській вісі автократій – Хел Брендс
Євразійська загроза, що насувається. США не готові до протистояння новій євразійській вісі автократій – Хел Брендс
Настав час для США повернутися до гри на перемогу. Які наслідки відновлення наступу ЗСУ на Курщині – Марк Тот і Джонатан Світ
Настав час для США повернутися до гри на перемогу. Які наслідки відновлення наступу ЗСУ на Курщині – Марк Тот і Джонатан Світ
Панда і ведмідь. Відлуння
Панда і ведмідь. Відлуння "вісі зла" ХХ століття – СEPA
Європа отримує урок від Ілона Маска. Чи зможе він перетворити європейські країни на
Європа отримує урок від Ілона Маска. Чи зможе він перетворити європейські країни на "бананову республіку"? – Лі Гокстадер
Найслабша ланка – Британія. Європа потребує якоря безпеки, а Лондон борсається – Едвард Лукас
Найслабша ланка – Британія. Європа потребує якоря безпеки, а Лондон борсається – Едвард Лукас