Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Влада Індонезії вирішила не публікувати звіт про катастрофу AirAsia

Влада Індонезії вирішила не публікувати звіт про катастрофу AirAsia
Фото: АР
Влада Індонезії прийняли рішення не публікувати попередній звіт про причини катастрофи AirAsia Indonesia, жертвами якого стали понад 160 осіб.

Про це сьогодні повідомив голова Національного комітету з безпеки на транспорті країни Татанг Курніаді, інформує Reuters.

Попередній звіт повинен бути представлений в Міжнародну організацію цивільної авіації (ІКАО) не пізніше, ніж через 30 днів з дня катастрофи. Також спочатку планувалося, що одночасно з цим - 28 січня - будуть оприлюднені перші результати розслідування. Що саме змусило владу зберегти цю інформацію в закритому доступі, агентство не уточнює.

До кінця поточного тижня експерти планують завершити розшифровку "чорних скриньок".

Як інформував iPress.ua, літак авіакомпанії "Air Asia", що здійснював рейс з індонезійської Сурабаї до Сінгапура, втратив зв'язок з наземними службами в Джакарті. На борту літака перебувало 155 пасажирів (більшість індонезійці) і семеро членів екіпажу. Серед них – троє громадян Південної Кореї, по одному громадянину Сінгапуру, Малайзії, Франції, підданий Великобританії, а решта - індонезійці.

Пізніше з'явилася інформація, що індонезійські рятувальники виявили у морі 40 тіл загиблих під час операції з пошуку пасажирів. Однак речник ВМС Індонезії Манахан Сіморангкір спростував це повідомлення і назвав це непорозумінням.

Також повідомлялося, що в Яванському морі, за 10 км від місця, де екіпаж лайнера востаннє виходив на зв'язок, знайдені тіла шести загиблих. Однак шеф пошукової операції підтвердив, що були знайдені тіла тільки трьох людей.

9 січня з дна моря підняли хвостову частину літака.

13 січня рятувальни підняли із дна Яванського моря другий бортовий самописець, на який записувалися розмови пілотів.

Додамо, що у березні 2014 пропав інший літак малайзійської авіакомпанії - Boeing 777 Malaysia Airlines, що летів рейсом MH370 з Куала-Лумпура в Пекін. На борту знаходилися 239 осіб. Літак не був знайдений.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян