Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Влада Норвегії хоче, аби до 2040 року усі внутрішні рейси в країні виконували електролітаки

Влада Норвегії хоче, аби до 2040 року усі внутрішні рейси в країні виконували електролітаки
Фото: Громадське
Влада Норвегії оголосила про амбітну мету — здійснити перший внутрішній рейс пасажирського електричного літака до 2030 року, а до 2040 року зробити такими всі внутрішні авіарейси.

Про це повідомляє The Barents Observer з посиланням на доповідь Управління цивільної авіації країни та державного оператора аеропортів Avinor, повідомляє "Громадське".

Внутрішні авіарейси доволі популярні в Норвегії, особливо на півночі країни, що пов’язано з місцевим ландшафтом - літак летить прямо та швидше, ніж машини та потяги.

Для прикладу можна взяти маршрут від найбільшого міста на півночі Альти до Анденеса. Літаком цей шлях можна подолати за 90 хвилин, тоді як на машині треба кружляти понад 10 годин.

Фото:  Google Maps Шлях від Альти до Анденеса автомобілем

Через це на півночі країни є 16 аеропортів у межах 350 кілометрів від Альти. Аби знизити шкоду від викидів, влада королівства хоче пересадити громадян на електричні літаки.

Фото: The Barents Observer 16 аеропортів на півночі Норвегії

За планами уряду, перший політ на такому транспорті має відбутися до 2030 року, а повністю перейти на електроавіацію Норвегія має до 2040 року. Якщо ці плани вдасться втілити, викиди парникових газів скоротяться на 80% у порівнянні з 2020 роком.

У доповіді також виділена низка потенційних електролітаків, які можуть виконувати внутрішні перевезення, у найбільшого з них лише 19 пасажирських місць

Один з можливих варіантів - повністю електричний літак Alice ізраїльської компанії Eviation. Він має 9 місць, а на одному заряді може пролетіти 1 046 кілометрів. 

Читайте також: Український лоукостер анонсував нові авіарейси зі Львова до Барселони, Батумі та Бургаса

 

Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
путін гудбай.  Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
путін гудбай. Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер