Hyundai поставив новий рекорд: запізнення на 5 годин
Експрес зламався під Полтавою, і прибув до столиці о 04:50 ранку 13 липня, хоча повинен був приїхати о 23.35 12 липня.
За словами очевидців, частину пасажирів через деякий час пересадили на інший потяг, який прямував до Києва.
А от пасажири, у яких були квитки на ранкові та нічні літаки з аеропортів Києва, діставалися до столиці маршрутками.
Пасажирка експресу Ксенія Кожевнікова розповіла на своїй сторінці у мережі Facebook, що потяг зупинився у Полтавській області та простояв там 2 години. Потім повільно поїхав, проте через деякий час остаточно зупинився. Пасажирів відвезли до Києва на резервній "електричці".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Рада здешевила квитки на Hyundai на майже 70 грн
"Ця махина мало того, що не їхала, але ще й дії співробітників Укрзалізниці були абсолютно хаотичними і пофігістичними (їм наплювати на вас (пасажирів), і ваші незручності)",- написала вона.
"Поїзд, на якому я їхала, ламався двічі. Перший раз - не доїжджаючи до Полтави. Усі пасажири сиділи в подиві годину і чекали чогось. Після цього потяг насилу поїхав, але проїхав не багато. І за Полтавою він зламався остаточно".
Персонал піддався паніці
Три години пасажири сиділи без світла і без повітря: кондиціонери, відповідно, не працювали, а двері відкрили не відразу.
"І тільки повз бігала 23-річна дівчинка-стюард, яка, здається, була у ще більше паніці, ніж ми, і на всі питання відповідала істерикою, а не давала чіткої відповіді", - розповіла Кожевнікова.
"У підсумку пасажирів пересадили о першій годині ночі на інший потяг, а наш Хюндай відтягнули в Полтаву на платформу. Ми були в дорозі 12 годин, замість обіцяних 7, і заплатити за це 380 грн. за другий і 500 грн. за перший клас", - поскаржилась пасажирка потягу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: І знову про Hyundai
Таким чином п’ятигодинна зупинка Hyundai — це своєрідний "рекорд" суперпотягів .
Нагадаємо, що для потягів Hyundai поломки і затримки явище вже звичне. У червні швидкісний потяг Hyundai сполученням Львів-Київ запізнився на 2 години.
Чи компенсують пасажирам, що стали свідками нового рекорду Hyundai, спричинені незручності, поки що не відомо.
А далі - без Hyundai
Ксенія Кожевнікова у коментарі iPress.ua повідомила, що у подальшому ніколи не користуватиметься послугами Hyundai, хіба що це буде вимушено обставинами.
"Укрзалізниця" зробила усе, щоб у пасажирів не було вибору, і скасувала багато звичайних поїздів, зокрема, з Донецька, або через Донецьк. А купити квитки на звичайні потяги стало практично неможливо", - зазначила Ксенія.
Пасажирка Hyundai-рекордсмена запевнила, що вимагатиме від залізничників компенсації, хоча цього їм поки що ніхто не обіцяв.
"Спеціально купувати квитки на "суперпотяги" не буду, їх ціна взагалі не відповідає якості. Сподіваюся, що всі спроби спонукати мене купити їх, теж не закінчаться успіхом. Це вже принципова позиція", - підсумувала Ксенія Кожевнікова.